Söker motard max 50k - Brist på dom?

0ddish

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
KTM 640 Kawasaki kx250 Harley davidsson 750
Är det brist på motarder till försäljning nu? Jag tycker det inte alls fins många :confused: Är motarder lätt eller svår sålda nu? Är lite sugen på en husa men eftersom jag inte kan nått om motorcyklar så känns det lite som om man kommer köpa grisen i säcken, eller?

Är det brist på motarder till försäljning nu? Jag tycker det inte alls fins många :confused: Är motarder lätt eller svår sålda nu? Är lite sugen på en husa men eftersom jag inte kan nått om motorcyklar så känns det lite som om man kommer köpa grisen i säcken, eller?

Finns inga :confused: beroende på vart du bor i Sverige?

Räkna ungefär hojar som ligger på ca 54k de kan du få för 50!

Tycker det finns ett ganska stort urval, men vad är du ute efter egentligen???

http://www.blocket.se/li?q=supermotard&ca=11_s&c=6&w=3&ps=5&pe=6&vt=

om du inte vet nåt om mc,s kanske en ktm el annat skulle funka först :va

Hur kan du skriva så, om DU verkligen inte kan något om MC? Grupptryck?
:va

Det jag menade var att jag inte vet vad jag ska kolla efter på mc för att veta om den är i bra skick :rodnar Den ska inte ban köras utan den ska vara för väg. Hur stort är köp trycket efter motarder?

Det jag menade var att jag inte vet vad jag ska kolla efter på mc för att veta om den är i bra skick :rodnar Den ska inte ban köras utan den ska vara för väg. Hur stort är köp trycket efter motarder?

Förstår!
Kolla blocket så får du en uppfattning hur stort trycket verkar vara, det finns för alla smaker... men smaken är som baken :tungan

Priserna verkar bara stiga på motarder.
T ex KTM 640 SM 00, 01:or för 45 och uppåt.
Såg en risig Duke 2 -02 för 52 nyss på blocket. För 2 år sedan sålde jag en Duke 2 i nyskick för 50.

Förra sommaren kunde man få en 660 -04 för 50+. Idag begär folk uppåt 55-60 för sina 04:or...

Priserna verkar bara stiga på motarder.
T ex KTM 640 SM 00, 01:or för 45 och uppåt.
Såg en risig Duke 2 -02 för 52 nyss på blocket. För 2 år sedan sålde jag en Duke 2 i nyskick för 50.

Förra sommaren kunde man få en 660 -04 för 50+. Idag begär folk uppåt 55-60 för sina 04:or...

jo jag menar det.. Blir dom sålda för dom priserna eller är prutmånen större?

Alla är väl rädda för att försäkingen ska höjas som det är snack om.. Jag bytte ner mig från sporthoj till motard tack vare att försäkringen är så förbannat billig. ;) Hade lätt kunnat åka sporthoj en säsong till, men motard är ju för jävla skoj!!
Billig att försäkra = Mer attraktiva = Högre priser!

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN