bikerwoman
Bannad
Idag lördag då, nån som vill ta en tur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bikerwoman skrev:Idag lördag då, nån som vill ta en tur?
annars hade en em-runda inte varit fel..om man fick åka me nästa gång vore de kul......bor i skokloster..Mika K skrev:Ålrajt har fått några tips får se om jag hakar på vid buellcenter 18:00
bor i kvarntorp![]()

När, var, vart och hur?bikerwoman skrev:Vi ska ut idag, jag och gubben min, nån som ska hänga på?
benkar skrev:Blev en runda, mestadels SHare som hörde av sig, har nog kört för mycket runder med Rapido, eller så var det en tillfällig semestersvacka.. Hursomhelst tog vi oss från Uppl.Väsby till Vaxholm för en fika, där det dök upp lite andra bekanta SH-ansikten också. Kul att träffa på/köra med er alla!
/B
Stämmer in i tack-kören till Benkar!streetfighter1 skrev:Tack för en bra guidad runda Benkar.
Jag var den som körde långsammast men ni anpassade tempot fint så jag hängde med. Kul som f*n att köra igen efter 2,5 veckas bilsemester och 0,5 veckas regn.
JAg vet inte vad jag lyckats med men min svanskota värker förj*vligt mycket idag.![]()

igår kväll. Det blev 22 mil (t-o-r JärvaKrog) och en hel massa kurvor. Lite läskigt med 2-hjulssläpp
i grussträng på väg igenom Täbyberg, norr om Länna kyrksjö utanför Rimbo. Men annars var det lugnt benkar skrev:Blev en runda, mestadels SHare som hörde av sig, har nog kört för mycket runder med Rapido, eller så var det en tillfällig semestersvacka.. Hursomhelst tog vi oss från Uppl.Väsby till Vaxholm för en fika, där det dök upp lite andra bekanta SH-ansikten också. Kul att träffa på/köra med er alla!
/B
TSRD skrev:Liten fråga till Benkar, eller någon annan som vet. Bilderna från "Hämdbyggdsgåden i Vaxholm" såg trevliga ut. Detta ställe har jag missat. Vart ligger det i Vaxholm? Verkar vara ett givet "fikatursmål".
delbert71 skrev:
Fnutten skrev:Stämmer in i tack-kören till Benkar!
Det var inte den silvriga civilsnuts-BMW-hojen som gjorde något med dig när du svängde av vid Brunna?![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |