Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Freppa skrev:Om du bor i haninge så har du inte många sekunder till Slingerbulten. Veeeery gooooood!
Potatoes har öppna körningar ganska ofta (imorgon är nästa) och träffas vid Buellcenter på Drottningholmsvägen.
fazerfun skrev:Ursäkta min totala okunnighet men vart FAN ligger Slingerbulten??? Träffade en kille vid Sveavägen igår som kört av just där nmed sin sprillans RSV Mille...det lät kul![]()
Håller annars till mkt söder om stan men tydligen har jag missat något....
Hittar inte dit själv, men har åkt med ngra andra 2ggr, jättesköj väg, helt underbarfazerfun skrev:Ursäkta min totala okunnighet men vart FAN ligger Slingerbulten??? Träffade en kille vid Sveavägen igår som kört av just där nmed sin sprillans RSV Mille...det lät kul![]()
Håller annars till mkt söder om stan men tydligen har jag missat något....
De tycker jag.J-Bone skrev:Rapido verkar bra! Ska nog komma förbi och hälsa på er nån kväll..![]()
J-Bone skrev:Rapido verkar bra! Ska nog komma förbi och hälsa på er nån kväll..![]()
Mika K skrev:Tackar för tips !
Och idag är det fint väder dax att köra lite ida skriv eller pm:a mig så kör vi idag nånstans och lilla gul ! dax för körning kanske buellcenter eller hälsa på rapido klubben![]()
Mika K skrev:Here i come !
Låter kul ska kika på kartan (rapidos hemsida) och besöka er så sätter vi några varv nånstans med fina vägar och såBenkar
Mika K skrev:Soz !
Vart en sväng med dibben via sveavägen-brostugan-slingerbulten-stälje
men näsa onsdag måste jag till rapdo för de e nära haninge och verkar vara ett bra gäng![]()
benkar skrev:Håller sig regnet borta och solen framme så blir vi ett gäng (hoppas jag) som åker från Rapido vid 18.15 idag onsdag 7 juli. Lite mittemellantempo, dvs inspirerat men inte tokfort, runt +40 över hast.bergr, brukar kunna vara rätt blandat på onsdagsrundorna, mer fartfyllt på helgrundorna..
/B
Mika K skrev:Skiit !
Jag är fast hos föräldrarnas villa i hallstahammar, strax utanför västerås (kattvakt), så denna vecka blir det inge åkande tyvärr hehe men hinner nog fixa lite grejjer på hojjen istället bra med stort garage
![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |