Josafan
Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Jag har ett litet problem. Kikade på ett par jeans i höstas, tyckte dom var lite dyra för mig, 1400 spänn(kanske inte så mkt men för min ekonomiska situation är det det). Tänkte att dom kan jag fånga på rean sen, men när rean väl kom så fanns dom inte i min storlek
Det jag letar efter är Levi´s modell 5003 färgkoden tror jag är 40.05, svartblå. Dom har mörkgråa läderdetaljer. Är från den så kallade blue rope, eller white label serien. Det jag söker är storlek 32/34 (w/L). Är det någon som vet var man kan få tag i dessa?????
Saken är den att den nya färgen har kommit ut nu och det kommer väl att bli svårare att få tag i dessa...

HJÄLP!
Pm:a gärna tips eller skriv i tråden.
Det jag letar efter är Levi´s modell 5003 färgkoden tror jag är 40.05, svartblå. Dom har mörkgråa läderdetaljer. Är från den så kallade blue rope, eller white label serien. Det jag söker är storlek 32/34 (w/L). Är det någon som vet var man kan få tag i dessa?????
Saken är den att den nya färgen har kommit ut nu och det kommer väl att bli svårare att få tag i dessa...

HJÄLP!
Pm:a gärna tips eller skriv i tråden.