Söker länken till billiga glasögon

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Vet att jag sett länk där man kan köpa glasögon billigt över nätet, men hittar inte på den igen nu.
(jag börjar misstänka att jag e kass på sökfunktionen :huvet )

Någon?

jag använder mej av lensbye eller vad det heter och jag har för mej att den finns en som heter nå med glasögon i också mmmm har för mej min linc sida har en länk. :)

TinaTjejen skrev:
Vet att jag sett länk där man kan köpa glasögon billigt över nätet, men hittar inte på den igen nu.
(jag börjar misstänka att jag e kass på sökfunktionen :huvet )

Någon?

Hittade vidare till Lensbuddy.com genom länken till glasögon direkt, verkar kalas att köpa linser där :tummenupp Beställde 2 askar (en till höger o en till vänster öga) som ska komma direkt hem i brevlådan, 350kr inkl frakt kostade det.

Grymt skönt att slippa gå till optikern o betala för deras obligatoriska undersökningar :D

SNÄLLA! Köp för fasiken inte "billiga" glasögon, nudlar ett tag istället, farsan var optiker i 43 år (tills han gick bort för några år sedan) och jag måste säga att är det NÅGOT man ska lägga lite pengar på så är det glasögonen:

1) De sitter MITT i ansiktet, ALLA ser dem, och de förändrar ditt utseende!
2) Ditt synfel förändras med tiden
3) Kvalitet, kvalitet, kvalitet
4) Vad gör du NÄR (inte om) de går sönder?

Jag köpte min glasögon hos optiker (för ca ett år sedan) och visst, man får lägga ett par kronor till, men man får precis rätt skärpa, du får prova dem i butiken för att se hur de ser ut och går de sönder får du hjälp. jag har brutit av ena skalmen under hjälmen, bytt sadlar 2 gånger och det aldrig kostat en krona. Köper du dessutom snygga bågar kan du ju byta glas i dem senare.

:cool:

:tummenupp japp det är störtskönt man går till optikern en gång per år för synundersökning :) i överigt så får man de i brevlsådan såååå skööntt och biligare hihi :yoparty

MackeNo1 skrev:
Hittade vidare till Lensbuddy.com genom länken till glasögon direkt, verkar kalas att köpa linser där :tummenupp Beställde 2 askar (en till höger o en till vänster öga) som ska komma direkt hem i brevlådan, 350kr inkl frakt kostade det.

Grymt skönt att slippa gå till optikern o betala för deras obligatoriska undersökningar :D

Jo men som jag ser det så vet du den exakta styrkan på dina glas är de ett bra alternativ till dina dyra bågar då......jag har ett par lit ebiligare på jobbet för jag inte vill ha sönder dom dyrare mmmmmm dom var dyr ju *S*

Funatic skrev:
SNÄLLA! Köp för fasiken inte "billiga" glasögon, nudlar ett tag istället, farsan var optiker i 43 år (tills han gick bort för några år sedan) och jag måste säga att är det NÅGOT man ska lägga lite pengar på så är det glasögonen:

1) De sitter MITT i ansiktet, ALLA ser dem, och de förändrar ditt utseende!
2) Ditt synfel förändras med tiden
3) Kvalitet, kvalitet, kvalitet
4) Vad gör du NÄR (inte om) de går sönder?

Jag köpte min glasögon hos optiker (för ca ett år sedan) och visst, man får lägga ett par kronor till, men man får precis rätt skärpa, du får prova dem i butiken för att se hur de ser ut och går de sönder får du hjälp. jag har brutit av ena skalmen under hjälmen, bytt sadlar 2 gånger och det aldrig kostat en krona. Köper du dessutom snygga bågar kan du ju byta glas i dem senare.

:cool:

:) :7peta ooo så farbror Therudeboy petalar dom åt lillllla mej då??? För jag har inte råååådddd med de ju.....
:lol
Therudeboy skrev:
Köp titanbågar då så går dem inte sönder :)

Funatic skrev:

:

Vill inte gå med mina 3600:-kroners på jobbet. Dels för jag inte vill ha dem sönderslagana av en kosvans, dels för att jag inte vill ha dem mitt i nyllet och stinkandes KOSSA, när jag inte är på jobbet.

På överskottsbolaget har de glasögon för 10;- :3freak

:tungan jag tar mej råd att inskaffa hojkort och hoj i ställe ju.... :3freak då har man inte råd med glassögon i den prisnivån...... :lol

Therudeboy skrev:
Da far man ta sig rad ju :)

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard