Söker jobb, snälla hjälp mig!

Vill du ha många bollar i luften?
Prova nåt arbete på ett åkeri som har småbilar med om du inte har lastbilskort och satsa på att komma in som transportledare eller nåt då har du oftast fulla dagar med mycket som händer.

Vet inte vad ingångslön är som förare men här i sörmland/Eskilstuna är det nog 15k iallafall i handen och bostäder är det ganska gott om och försäkringarna är skapliga(ingen storstad) och 12 mil till Stockholm för körningar :yoparty

hoppas att det ordnar sig och förlåt att jag snokar i erat eget forum :krama

Säkert bra om man gillar att ha många bollar i luften, men transportledare som inte själva suttit bakom ratten har en tendens att vara värdelösa... "Alla bilar går i 200 och det tar 5 min att lasta/lossa, du hinner 2 vändor till!"

Säkert bra om man gillar att ha många bollar i luften, men transportledare som inte själva suttit bakom ratten har en tendens att vara värdelösa... "Alla bilar går i 200 och det tar 5 min att lasta/lossa, du hinner 2 vändor till!"

Ja det stämmer att dom flesta transportledare är tidsoptimister :D,därför tyckte jag att det vore en bra början att iallafall köra budbil/extrabil :)

Vill du ha många bollar i luften?
Prova nåt arbete på ett åkeri som har småbilar med om du inte har lastbilskort och satsa på att komma in som transportledare eller nåt då har du oftast fulla dagar med mycket som händer.

Vet inte vad ingångslön är som förare men här i sörmland/Eskilstuna är det nog 15k iallafall i handen och bostäder är det ganska gott om och försäkringarna är skapliga(ingen storstad) och 12 mil till Stockholm för körningar :yoparty

hoppas att det ordnar sig och förlåt att jag snokar i erat eget forum :krama

tack för tipset, har faktiskt fått ett riktigt bra tips ang ett sånt jobb. :tummenupp ska kolla upp det i morgon.

ALLA är välkomna att snoka i vårt forum! ALLA är välkomna att skriva här! :)

Många ställen annonserar inte ut jobb, så ring runt till ställen där du skulle vilja jobba på och "sälj in dej" och hör om de skulle vara intresserade av din kunskap.

Så har jag faktiskt hittat nästan alla mina jobb, jag har inte väntat tills en annons kommit ut, jag har själv funderat över var jag vill jobba och kontaktat dem, med gott resultat. :)

Lycka till nu Money :krama

Ett mer spännande jobb kan man nog inte ha än vad jag har!! :näsblod

Idag fick jag reda på att det är tre stycken som ska få kicken i säljteamet, där jag ingår då. En har redan sagt upp sig innan hon blir sparkad nu är det 2 till som ska gå. En är ett rätt säkert kort som vi vet kommer få kicken då hon inte levererar något alls. Men det tredje personen vet vi inte.

Får reda på vem det är i morgon eller på måndag, vilket jävla julklapp man kan få! :zpy

Förstår ni varför jag får panik och söker annat!??

Nu börjar man bli varm i skorna och det börjar gå framåt men ändå sitter man löst. Gillar du mindegames och arbetsplats där du blir psykar så sök till account manager! :huvet :tummenupp

Jävla piss!

Idag fick jag reda på att det är tre stycken som ska få kicken i säljteamet, där jag ingår då. En har redan sagt upp sig innan hon blir sparkad nu är det 2 till som ska gå. En är ett rätt säkert kort som vi vet kommer få kicken då hon inte levererar något alls. Men det tredje personen vet vi inte.

Får reda på vem det är i morgon eller på måndag, vilket jävla julklapp man kan få! :zpy

Nu börjar man bli varm i skorna och det börjar gå framåt men ändå sitter man löst. Gillar du mindegames och arbetsplats där du blir psykar så sök till account manager! :huvet :tummenupp

Jävla piss!

:rolleyes::gnissla

Jävla piss!

Fy fan va tråkigt och man blir ju förbannad :( vet precis hur det känns

Har du truckkort eller nåt? måste ju finnas nån godsterminal(Dhl,schenker,posten osv) som behöver folk fast dom inte annonserar?
iofs så träligt jobb att jag skulle allvarligt överväga att sälja mitt arsle på stan istället men det är jag...

annars får du väl komma hit upp i trakterna man är snart helt igensnöad så jag kanske kan hyra dig som snöskottare?:krama

ja vad ska man säga hoppas det löser sig iallafall :)

Uppdatering

Jag är kvar. Är faktiskt glad då jag inte vill ge upp utan tycker det är roligt med lite utmaning. Dock är det tråkigt att ha en sån osäkerhet hängades över en. Men nu kämpar jag vidare och sen får vi se nästa år vad som kommer ske.

Tack alla för stödet och som sagt, får ni nys om något så meddela mig gärna. :tummenupp

du har ju ett ypperligt tillfälle att börja plugga och rida ut finanskrisen som jag gör just nu:)

du har ju ett ypperligt tillfälle att börja plugga och rida ut finanskrisen som jag gör just nu:)

plugga vill jag absolut inte, finns inget tråkigare än att gå i skola. har verkligen försökt, trodde det skulle vara mer intressant och roligare nu när man är lite "äldre" men det var precis lika tråkigt. har väldigt svårt att motivera mig till att gå i skolan.

att folk får kicken från mitt jobb har inte så mycket med finanskrisen att göra.

tack för tipset iaf! :tummenupp:)

Hallå du, hör av dig om du e intresserad av bemanningsbranchen. Kan inte lova nåt men jobbar inom den branchen.
Om det inte är så att redan har hittat nåt?

Finns på FB också!

Eva

Kapar tråden lite då jag ev blir av med mitt extrajobb från april eller nåt sånt. Är det nån som vet några jobb inom logistik/transport/management/personal i Malmö-området som går att kombinera med studier och som ger ungefär halvtidslön, hör gärna av er till mig. Även heltidsjobb i sommar. :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti