Söker jag något som inte finns?

Tycker du ska prova en street triple R också.
Många som provat både speed och street väljer streeten pga dess låga vikt och varvvillighet.

Tycker du ska prova en street triple R också.
Många som provat både speed och street väljer streeten pga dess låga vikt och varvvillighet.

Eftersom du har en? :crash

Viktskillnaden torde vara minimal, likaså varvvilligheten... men Speed Triple är en riktig hoj.

Valet är ju trådskaparen jag ville bara rekommendera att prova båda hojarna eftersom jag själv också var inställd på speed triple innan.

Street triple R! Det är nog den roligaste hojen jag har provat, mycket roligare än speed triplen som jag provade vid samma tillfälle. Suzuki BKing och Ducati 1098s får ursäkta, men de var inte i närheten av kulfaktorn. Jag hade en SD -07 och Street Triple R är fan i samma liga, fast den känns ännu lättare och smidigare. Motorn är underbar, det var ännu lättare att göra powerwheelie än med SDn. Den enda maskin jag har kört som hjular lättare är den våldvässade -98 Bandit 1200 med 145 bakhjulshästar som jag hade.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back