Söker handledare

det räcker med att man haft körkortet dom senaste tre åren för att man ska bli handledare... eller men måste haft det i fem år men det behöver bara va tre år sen man blev av med det... hängde ni med?

Skutte skrev:
Aldrig fel att fråga ju, vad jag vet så är det nog lite ont om folk som lyckats hålla i lappen i en sisådär 5år. :rolleyes:

Nåja jag vet 2 som lyckats :D , låt oss säga så här så är du inte den ända som behöver lite vägledning, eller var det handledning :D

Lissita,
Mailman har haft i över 5 år..
& dessa tror jag.
Mange_H
Putteliten

Kontakta dem & fråga..
Bättre att ha för många, då är det större chans att det är ngn "handledare" som dyker upp på våra tisdags körningar tex.

Skutte skrev:
Klart man har, finns ju oxo några som vill ha lite hrmm handledning typ.
:va kanske skulle ta betalt eller nått :fyllisar

Klart om jag nu visste om 2 o ja e den ena vem katten kan då den andra vara ?!? :fatta!

Jo visst jag , Joko, va menar du med SMC ?!? får vi inte leka där om vi skaffar license :va

Linda så klart. :confused: :D

A-kort i snart 13 år utan uppehåll. :)
Har varit handledare åt två vänner som fortfarande är vänner :)
Har dock begränsat med fritid.

Tack!

wonderwizard skrev:
:felämne

JÄVLAR vilket liv det blev i forumet bara för en tjej titta in här :D

:lol

Hahaha.. vågar man hoppas på att det ibland rentav kan vara en fördel att vara tjej ;) Tack för alla svar för ikväll, nu ska jag sluta leka datornörd och ge mig ner på stan... Trevlig kväll!!

GSXR1100R skrev:
Jag har inte lyckats behållt mitt KK i mer än två år, Henke va min sista elev innan länsman haffade mig.

/Farbror Bosse

Det har satt sina spår, kör varken fort, med knäskrap eller med framhjulet i luften. :tungan

spirre skrev:
Lissita,
Mailman har haft i över 5 år..
& dessa tror jag.
Mange_H
Putteliten

Kontakta dem & fråga..
Bättre att ha för många, då är det större chans att det är ngn "handledare" som dyker upp på våra tisdags körningar tex.

Visserligen är jag på min tredje hoj, men jag har faktiskt bara kört gata (mc-kort) i 4 år... :tomten

Lissita, visst kan jag hjälpa till och köra. :)
Men handledare kvalificerar jag tyvärr inte in till, ännu... :huvet

Du slipper väll U-svängen, annars hade jag nog kunnat hjälpa till med att trixa till lite där. Lärde mig dagen innan uppkörning... :lol
Helt ärligt så har jag inte en aning om de nya momenten.
Bromsa är dock det viktigaste att lära sig innan mad drar ut i trafik. :)

Ses på stan :hej

PutteLiten skrev:
Visserligen är jag på min tredje hoj, men jag har faktiskt bara kört gata (mc-kort) i 4 år... :tomten

Lissita, visst kan jag hjälpa till och köra. :)
Men handledare kvalificerar jag tyvärr inte in till, ännu... :huvet

Ses på stan :hej

ok.. tack ändå.. vi ses kanske på gatorna- bromsandes givetvis :tummenupp

Jag får vara handledare. Jag vet vad som gäller vid mc-körning och är alltid ledig.
Jag hade inte släppt iväg en elev i samkörning, inte de första veckorna iaf.

Lissita skrev:
Hahaha.. vågar man hoppas på att det ibland rentav kan vara en fördel att vara tjej ;) Tack för alla svar för ikväll, nu ska jag sluta leka datornörd och ge mig ner på stan... Trevlig kväll!!

jag klagar inte iaf :D det e alltid kul med tjejer som kör hoj :tummenupp

Jag har visserligen varken A eller B körkort och får inte skaffa det heller men du kan köra med mig om du vill, tycker inte sånt e så noga.

Dock får du vara beredd på ett väldigt högt tempo! Kör du o ramlar vill jag inte höra nått gnäll utan det e bara till o stå på gasen igen :hihi

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back