Söker handledare

Lissita

Inte helt hundra...
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Honda Hornet 600 som heter Ceasar
Hej...
kanske helt fel på det men ja chansar...
Har precis köpt en Honda Hornet och ska börja köra. Är i behov av ngn som vill vara min handledare och förhoppningsvis även har lust att köra ihop med mig när ja är klar med kortet ;) Student är jag så ersättning blir i form av mitt trevliga sällskap och då och då kanske ja bjuder på glass när vi stannar till.
Intresserad? skicka ett mail :tummenupp

Aldrig fel att fråga ju, vad jag vet så är det nog lite ont om folk som lyckats hålla i lappen i en sisådär 5år. :rolleyes:

Nåja jag vet 2 som lyckats :D , låt oss säga så här så är du inte den ända som behöver lite vägledning, eller var det handledning :D

Skutte skrev:
Aldrig fel att fråga ju, vad jag vet så är det nog lite ont om folk som lyckats hålla i lappen i en sisådär 5år. :rolleyes:

Så sant så... :rofl
Dock så tror ja att d finns ngn här som kan ställa upp...

Iaf, lycka till med kortet... :tummenupp

ps. skutte, dags att vi skriver in oss på smc i år också? Eller får man inte köra där längre om man lyckas ta licens? :rolleyes: :D

Tack!

tack för svaren.. vet ni ngn annanstans ja kan sätta in min "kontaktannons"? :va

Lissita skrev:
tack för svaren.. vet ni ngn annanstans ja kan sätta in min "kontaktannons"? :va

Ge de lite tid bara. De flesta här på forumet dyker upp senare ikväll. Sh är nog d bästa stället för din sk "kontaktannons" :)

Lissita skrev:
Hej...
Har precis köpt en Honda Hornet och ska börja köra. Är i behov av ngn som vill vara min handledare och förhoppningsvis även har lust att köra ihop med mig när ja är klar med kortet ;) Student är jag så ersättning blir i form av mitt trevliga sällskap och då och då kanske ja bjuder på glass när vi stannar till.

Jag kan kanske ställa upp. Om du inte hittar någon.
Men det e klart. Det gör ju inget om man har flera stycken. Hur många handledare får man ha ?

Mvh YappE på WW's data

Skutte skrev:

Nåja jag vet 2 som lyckats :D , låt oss säga så här så är du inte den ända som behöver lite vägledning, eller var det handledning :D

Har inte ens du lyckats?
:arsele

Hur många som helst!!

tror inte det finns ngn gräns för hur många handledare man får ha.. det viktigaste är väl att man kör som en gud(inna) på uppkörningen :)

Lissita skrev:
tror inte det finns ngn gräns för hur många handledare man får ha.. det viktigaste är väl att man kör som en gud(inna) på uppkörningen :)
Jag har inte lyckats behållt mitt KK i mer än två år, Henke va min sista elev innan länsman haffade mig, men du kan sitta bakpå och lära dig hur man knäskrapar om du vill.

/Farbror Bosse

hahaha

GSXR1100R skrev:
Jag har inte lyckats behållt mitt KK i mer än två år, Henke va min sista elev innan länsman haffade mig, men du kan sitta bakpå och lära dig hur man knäskrapar om du vill.

/Farbror Bosse

vad tror du om att börja med att lära sig vrida om nyckeln, öppna tanklocket och växla mellan ettan å tvåan att börja med. Men när det är fixat vet ja vem jag ska maila om ja vill knäskrapa...
/Tant Lisa

GSXR1100R skrev:

/Farbror Bosse

Har inte ni några egna brudar där nere? Låt oss här uppe ha våra ifred. :fatta!

:D

Glenning skrev:
Har inte ens du lyckats?
:arsele

Klart man har, finns ju oxo några som vill ha lite hrmm handledning typ.
:va kanske skulle ta betalt eller nått :fyllisar

Klart om jag nu visste om 2 o ja e den ena vem katten kan då den andra vara ?!? :fatta!

Jo visst jag , Joko, va menar du med SMC ?!? får vi inte leka där om vi skaffar license :va

Lissita skrev:
vad tror du om att börja med att lära sig vrida om nyckeln, öppna tanklocket och växla mellan ettan å tvåan att börja med. Men när det är fixat vet ja vem jag ska maila om ja vill knäskrapa...
/Tant Lisa
Anytime baby :pannkyss

Lissita skrev:
Hej...

Foto ger förtur......... :tuttar :3freak :näsblod

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back