Söker garage i Linköping

Ja, här är en till som är intresserad av och dela garage med nån social människa...ska köpa hoj när som helst och håller på med kortet.
Mvh Janne

Jag har lite plats över för vinterförvaring centralt i linköping. Oktober-April är det som gäller.
Hojta till om du inte vill att cykeln ska frysa i vinter.

Tänkte höra om du fortfarande har plats över?? vill ju som sagt vara rädd om min pärla=) eller någon annan som har plats kvar? //Amanda:banana

Förresten, vet ni vad... jag behöver en garageplats omgående för jag åker iväg om några dagar, så hör av er om ni känner att ni har någon plats, 0760629553, fort fort fort;)

Last edited:
Tänkte höra om du fortfarande har plats över?? vill ju som sagt vara rädd om min pärla=) eller någon annan som har plats kvar? //Amanda:banana

Förresten, vet ni vad... jag behöver en garageplats omgående för jag åker iväg om några dagar, så hör av er om ni känner att ni har någon plats, 0760629553, fort fort fort;)

Min hoj har fått en ny garagesambo så platsen är redan upptagen,
men jag hoppas att du hittar nått snart.

På sporthoj kan man hitta allt!

Lycka till!

ingen som har ngt mekgarage ,, med svets osv plats för vinterförvaring har man ju men saknar plats för mekande ?

Jag flyttar förmodligen in till stan nästa år. Är det nån som har koll på var det finns lägenheter där man kan hyra till eget garage? Så nära lägenheten som möjligt.

Jag flyttar förmodligen in till stan nästa år. Är det nån som har koll på var det finns lägenheter där man kan hyra till eget garage? Så nära lägenheten som möjligt.

de flesta garagen brukar det tyvärr va väntetid på ,, tiden varierar sjklart men har hört på vissa ställen att runt 3-7 år är inte helt ovanligt

Hagagaraget,, jag har min hoj där o det funkar bra.
Ingen som kan tipsa om garage/förråd i norrköping? Gärna i de norra delarna i Haga området.

Håller på att kolla möjligheterna till att skaffa en knarr till våren men det ser mörkt ut när det kommer till att ha nånstans att ha knarren :(

de flesta garagen brukar det tyvärr va väntetid på ,, tiden varierar sjklart men har hört på vissa ställen att runt 3-7 år är inte helt ovanligt

Fiiifan. Man kanske borde köpa ett litet hus ute i bushen istället. :näsblod

Tja!

Är nybliven Linköpingsbo o letar efter en garageplats till min hoj. Inga problem att dela med flera. Behöver inte ha mekplats eller tvättplats utan är mest ute efter 4 väggar o tak. Allt annat ses som bonus. Allt är av intresse.

Innerstan

Är ute efter en garageplats nära lägenheten under säsongsmånaderna. Med nära menas runt Nygatan/Storgatan/Drottninggatan/Djurgårdsgatan. Själv bor jag på Nygatan. Allt inomhus av intresse, hör av dig!
Tack!

Har precis skaffat mig ett förråd på 16kvm i hejdegården å kan tänka mig att dela det med någon! Finns belysning och hyllor för verktyg å grejer.

Skicka ett pm vid intresse!

/Linus

Last edited:
Tja,är ny här på forumet:) Söker garage så centralt som möjligt i Linköping(bor på Hantverkaregatan)

/Gabbe

Jag söker också garage i stan nu när jag flyttat ner till centum (ågatan).
Någon som har något telenr eller länk?

Tack!

Då har jag en plats över i mitt garage. Hyfsat nära stan ut mot Berga. Så en sporthojsåkare kan med fördel flytta in:)
/Nils

Last edited:
Tar upp en gammal tråd.
Jag söker även jag garage runt gotfridsberg.
Någon som har förslag på vart man ska leta?

/Tomas

Back