Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Inte idag vad jag vet, jag jobbar helg plus att jag förkortar elsystemet en aning så inte förrän i veckan tidigast. Har varit lite dåligt med initiativ på sistone, jag har haft hjälmen på hyllan en månad men jag lovar att lägga upp rutter när hojen är hel och finNikola här!
Bor i kortedala
Kör en Z800
Ska ni ut och köra något?
Har ingen FB
Hade varit kul om någon ville arrangera en hojdag i sommar dit alla med mc kan ta sig och sen åka runt i prydliga led![]()

Måste man verkligen sälja sin själ till Facebook för att träffa MC-folk i Göteborg och hänga med på turer..? Eller fungerar det att åka runt och vinka på folk på fina hojar som ser allmänt trevliga ut i hopp om att någon stannar och hälsar lite bara?
Jag har bott i Göteborg i snart fem år, men ännu inte lärt känna någon annan MC-åkare i närheten. Iof är det först nu som jag själv blivit stolt ägare till en Yamaha, så det kan ju ha varit en anledning till att man inte riktigt kommit in i gemenskapen ännu....![]()

Måste man verkligen sälja sin själ till Facebook för att träffa MC-folk i Göteborg och hänga med på turer..? Eller fungerar det att åka runt och vinka på folk på fina hojar som ser allmänt trevliga ut i hopp om att någon stannar och hälsar lite bara?
Jag har bott i Göteborg i snart fem år, men ännu inte lärt känna någon annan MC-åkare i närheten. Iof är det först nu som jag själv blivit stolt ägare till en Yamaha, så det kan ju ha varit en anledning till att man inte riktigt kommit in i gemenskapen ännu....![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |