Söker gött folk för hojåkning i Göteborg!

Den är sluten men det betyder inte att man inte ska kunna se den. Jag kan offentliggöra den den här veckan så får ni skicka förfrågan. Offentlig om 5 min.

Jag tror det var förrförra sommaren jag mötte KMK som var ute med på en rutt med +200 hojar, tog minst en minut att köra förbi dom och då färdades vi mot varandra jag i 100+ och troligtvis dom i lagliga 80 på 190an.

Har svårt att tänka mig mycket tråkigare saker på hoj än att färdas många i grupp. Max 20 säger jag och jag har vana av att köra i gäng. Jag har förresten en grupp på fejan för oss som kör hoj i GBG, tänkt för samåkning.

Det var knappast KMK.

Kört mycket hoj, på bana väg och skog men la av för några år sen. Nu i höstas fick jag en tidig 30 års kris o köpte hoj. Kommer nog vara runt över allt och härja.

Kör en KTM Superduke, bor precis vid backaplan, hisingen.

Hahaha!! Det är så det är va? :tuttar
För att inte skrämma någon, vi kommer inte köra toksnabbt.

Alla har deras egna förutsättningar och erfarenheter. Vill någon gasa på så ses man i nästa korsning. Jag gillar att vrida på rullen och hålla ett tempo på mellan 100 och 120 men jag väntar alltid in mina får och anpassar farten till de andra i gruppen. :)

Ja, man får ju vara lite smart. Bra att ha körkortet kvar. Inte köra korkat. Det är inte så lyckat att köra sönder sig själv...

Jag har haft indraget körkort p g a fortkörning. Passerade en polisbil i 195 km/t. Det var inte så smart.

Jag har också krockat (en vänstersvängare - och smitare! :mad:) och blivit buren från platsen. Det gjorde ont.

Så jag kör därför ganska lugnt numera. Det är ju trist att åka buss p g a indraget körkort. Och det gör som sagt ont att krocka.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...