Söker filmen på fuckot på samhall

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Ja den där killen som sa va hela tiden och som hade varigt med om allt. Har sökt men inte hittat den så nu orkar jag inte leta längre.

fucko
GENUS: m., i oeg. o. bildl. anv. m.||ig.;
BÖJNING: best. -ot, pl. -on.
ETYMOLOGI: [jfr t. eng. clusterfuck; av eng. dumb fuck (se dum, adj.)]

Hej Lasse! Såg du fuckot som gick in på Dressman nyss?

Betydelse:
* Bland annat en person som inte kan stava till ord som varit och har problem med bland annat kommatering.
...

Sadam skrev:
Ja den där killen som sa va hela tiden och som hade varigt med om allt. Har sökt men inte hittat den så nu orkar jag inte leta längre.

det är snickeriet antar jag...en underbar dokumentär från tidigt 90-tal...jag har hela dokumentären fast sällan hemma...det är alltid nån som vill låna den...du kan säkert hitta den på dc eller nåt annat...

HönaPower skrev:
Det enda "fuckot" jag hittar är dig faktiskt, med den attityden....
Så det är okej att kalla 14-åringar med MC-intresse för moppefuckon, men inte en uppenbart alkoholiserad hjärnskadad träarbetare?

kaZmur skrev:
Så det är okej att kalla 14-åringar med MC-intresse för moppefuckon, men inte en uppenbart alkoholiserad hjärnskadad träarbetare?
Jag tycker inte att fucko passar in på nåt av alternativen.
Den här definitionen är bra tycker jag - Ett "moppefucko" är en person som beter sig omoget och ointelligent när diskussioner om motorcyklar äger rum.

vavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavavvavavavavavavavavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :banana

Snickeriet.VCD.VHSRip-JOEL

Har du konto på SH-hubben så fixar vi det. Kan dock inte riktigt förstå mig på folk som sitter och skrattar åt dessa människor. Visst, de är sköna personligheter men många verkar mest skratta åt dem och inte med.

Estremo skrev:
Snickeriet.VCD.VHSRip-JOEL

Har du konto på SH-hubben så fixar vi det. Kan dock inte riktigt förstå mig på folk som sitter och skrattar åt dessa människor. Visst, de är sköna personligheter men många verkar mest skratta åt dem och inte med.

:tummenupp underhållning

Gubben i stugan, Mygghålan i himmelriket och andra coola program

har inget konto, är det DC++ eller?

kaZmur skrev:

En frisk person som uppför sig som om han var ett pucko, kan man kalla för fucko, eftersom han också kan förklara sig och försvara sig.

En person som är handikappad, har en hjärnskada el dyl kan inte göra något åt det.

Jag kan säga åt nån kompis att "du går som ett arsle", men skulle nog inte säga det till en som var handikappad. Så är det.

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back