Söker en Svart Saab 9-3 eller 900 stylad (kävlinge, löddetrakterna)

Koffe

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
ARRITTOR
Liten chans men provar ändå

Min sambo blev idag påkörd när hon var på väg i bilen att hämta vår nyopererade hund av en ung kille med blonderat hår i en svart saab 9-3 eller 900 (kan ju även va en mörk bil) lite stylad med andra fälgar osv, de aset stack, hon tänkte inte på att ta regnr då hon mitt i all uppståndelse i att hon skulle hämta jycken o att killen stack blev lite förvirrad eller nåt :D bilen bör har skavmärken höger fram på kofångaren.
Detta skedde runt 12-13 tiden i Löddeköpinge vid bröderna hörbergs o jonte engdahls (han körde ut från banken)... inga jätteskador på bilen men bra jävla störigt att jag ska behöva betala för nåt vi inte själva gjort och jag tycker det är ett jävla svinigt beteende

Jag ska inte skada killen på något vis, utan får jag ett tips om vem detta kan vara så kommer jag kontrollera bilen iså fall, fota o lämna in till polisen då detta är polisanmält, vill du inte skriva i tråden så går ett pm utmärkt

Kolla med trafikskadeföreningen. Dom ska väl ställa upp när där är en som har trafikförsäkring är skyldig?

så det säger du?

ska kolla upp det tack för tipset

Det är därför man pröjsar så mycket till dem när man glömmer försäkra hojen vid ägarbyte....
Trafikskadeförsäkringsföreningens uppgift är just att täcka smitningsskador och skador som orsakas av oförsäkrade fordon. Kontakta dem!

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP