Söker en film som jag inte vet namnet på..

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Filmen hade biopremiär i våras tro jag.
Minns att det gick någon trailer där man såg några klot flög igenom nån vägg in till ett labb, dessa klot var tydligen männskor.. (i sci-fi filmer går allt! ;))
Filmen hade ett lite udda namn.

Är det nån som kan hjälpa mig? :Bugar

När det ändå finns en tråd om det här har jag också en fråga.

Det enda jag kommer ihåg från en reklamfilm om den är att det ligger står en prickskytt på ett tak, sedan så får han kulor av is levererade till sig. Sedan så skjuter han någon högt uppsatt kvinnlig politiker eller så. Någon som har en idé? :)

ZadroX skrev:
2363748 När det ändå finns en tråd om det här har jag också en fråga.

Det enda jag kommer ihåg från en reklamfilm om den är att det ligger står en prickskytt på ett tak, sedan så får han kulor av is levererade till sig. Sedan så skjuter han någon högt uppsatt kvinnlig politiker eller så. Någon som har en idé? :)

Vet vilken du tänker på men kommer inte på namnet. Dom testade också att skjuta med iskulor på mythbusters.

Jag vill också efterlysa en film. Den har disskuteras här förut. Det är en fransk film som handlar om Le parkour och jag har fått för mig att den ska heta något snarligt som " Street 17"

Bärgren skrev:
2363761 Vet vilken du tänker på men kommer inte på namnet. Dom testade också att skjuta med iskulor på mythbusters.

Jag vill också efterlysa en film. Den har disskuteras här förut. Det är en fransk film som handlar om Le parkour och jag har fått för mig att den ska heta något snarligt som " Street 17"
http://www.imdb.com/title/tt0267129/ kanske?

Bärgren skrev:
2363761Jag vill också efterlysa en film. Den har disskuteras här förut. Det är en fransk film som handlar om Le parkour och jag har fått för mig att den ska heta något snarligt som " Street 17"

Tror jag vet vilken det är. Samma snubbe som gjort taxi filmerna va?
Dom håller på å gör inbrott å skuttar runt?
Kan det va samma?

ZadroX skrev:
2363748 När det ändå finns en tråd om det här har jag också en fråga.

Most Wanted

Bärgren skrev:
2363761

Banlieue 13/District 13

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion