Söker datorskärm.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Den ska vara på 21", widescreen och med inbyggda högtalare, USB-kontakt och jefflitt bra.

Var hittar jag?

Tack.

Mavve skrev:
Rätt fin och "Betraktningsvinkel Horisontell 178°" är ju ett måste - liksom inbyggda högtalare, annars måste man dras med sånna klumpar och de slipper jag helst.
:argpådato
Vad ska du ha den till egentligen? Bara din dator hemma eller?

Harmon Rabb skrev:
Köp inget stöldgods bara. Den marknaden bör man inte gynna.

Nä, han skojjade bara.....

Vill bara bli av med min 19" superduperklump - ja du har sett den ju.

Hittade en sån jag söker i en butik i stan, men 8.000kr känns rätt onödigt om man kan få den billigare över nätet, men jag och datorer du vet :rolleyes:

Du kanske vet?

Mavve skrev:

Ledsen, inte mitt specialområde direkt. Jag har handlat en skrivare genom Dustin för ett par år sedan och senast min dator genom Apple. Inga problem med leveransen i något av fallen.

Kan varmt rekommendera dig att titta lite närmare på www.smartson.se

Jag skulle inte vara främmande att köpa en lätt begagnad skärm med alla kvitton och garantier kvar. En kompis till mig gjorde så och sparade ett antal tusenlappar.

Harmon Rabb skrev:
Ledsen, inte mitt specialområde direkt. Jag har handlat en skrivare genom Dustin för ett par år sedan och senast min dator genom Apple. Inga problem med leveransen i något av fallen.

Kan varmt rekommendera dig att titta lite närmare på www.smartson.se

Jag skulle inte vara främmande att köpa en lätt begagnad skärm med alla kvitton och garantier kvar. En kompis till mig gjorde så och sparade ett antal tusenlappar.

Tror det blir en lätt begagnad....
Fick golv från jobbet så det ska jag först lägga innan datorn skruvas på definitiv plats. Just nu står den på köksbordet och tar UTRYMME!

Ostbrickekväll ikväll.

Får bli bio nästa helg. Sen borde du följa med till Norrköping och Bowla en kväll, världens grej där tydligen.
(3G-mobilen är äntligen avstängd för gott, nya ligger hemma hos henne såklart, hörs)

Mavve skrev:
Fick golv från jobbet så det ska jag först lägga innan datorn skruvas på definitiv plats. Just nu står den på köksbordet och tar UTRYMME!

Se till att ha hyresvärdens godkännande innan du sätter igång med det nya golvet.

Bowling i Norrköping :va Jag har hört att det är rätt populärt på en bowlinghall närmare dig.

Jag såg München förre veckan. Klar sevärd! Nästa biobesök lär bli Syria, kanske redan inom ett par dagar.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg