söker bakspegel & en fzr 600r bok!

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
tjena! det är så att jag tänkte höra om nån har en kvar hemma eller om ni vet nåra ställen man kan köpa sånt på! men lite billigare?

skulle vara behövligt att ha en instruktsion bok och en bakspegel till vänster sida! jag vill inte hälst inte köpa en ny bakspegel för den kostar 1000kr!

men som sagt! om ni vet av nån ställe där man kan få dom billigare så kan väl skriva an rad tack :)

Honke skrev:
tjena! det är så att jag tänkte höra om nån har en kvar hemma eller om ni vet nåra ställen man kan köpa sånt på! men lite billigare?

skulle vara behövligt att ha en instruktsion bok och en bakspegel till vänster sida! jag vill inte hälst inte köpa en ny bakspegel för den kostar 1000kr!

men som sagt! om ni vet av nån ställe där man kan få dom billigare så kan väl skriva an rad tack :)
Är det inte samma som på FZR 1000. Till den kostar en backspegel 600:- original.
Kolla med Lelles

Tja!

Det finns på Ekerö mcskrot...de har nyligen skrotat en fzr 600 -94 (har i princip köpt alt från den...)

//Peter

Peter80 skrev:
Tja!

Det finns på Ekerö mcskrot...de har nyligen skrotat en fzr 600 -94 (har i princip köpt alt från den...)

//Peter

jaså! vad har dom för hemsida då? eller telefon

/Håkan

??

nu har jag tittat på lite mc skrotar! men det var ju ett tag sen nu! så jag tänkte höra efter lite igen.

yamaha fzr600 -88 till -96. har dom lika dana backspeglar eller? tänkte på att dom gjorde om dom 2 gånger?? tänkte om dom var lika dan då? så jag kan ta en från dom äldre med! för jag har bara titta efter 94 & 95 års model.

och en ny backspegel kostar 1000kr på yamaha center :/

Honke skrev:
nu har jag tittat på lite mc skrotar! men det var ju ett tag sen nu! så jag tänkte höra efter lite igen.

yamaha fzr600 -88 till -96. har dom lika dana backspeglar eller? tänkte på att dom gjorde om dom 2 gånger?? tänkte om dom var lika dan då? så jag kan ta en från dom äldre med! för jag har bara titta efter 94 & 95 års model.

och en ny backspegel kostar 1000kr på yamaha center :/

titta på bikepics.com . så kanske du kan se om det är ungefär likadana iaf.

granath_ skrev:
titta på bikepics.com . så kanske du kan se om det är ungefär likadana iaf.

var och titta där nu! och dom såg ju inte lika dan ut, men så satt jag och fundera på om yzf 750r dom ser ju lika dan ut tycker jag! bara det att dom heter nåt annat & kom 93.

så dom borde passa tycker jag!

Eller nån som vet?

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2