Söker bänkare i närheten av Skara

metkallica

_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
lös
Halloj.

Nu börjar våren närma sig och det är dags att ta tag i sådant som ska göras innan säsongen.

En av sakerna är att jag och frugan ska bänka våra hojar, och jag undrar då om det finns någon som känner till någon bra och gärna billig bänkare inom relativt nära avstånd till Skara?¨

Mycket tacksam för svar!:tummenupp

Hej hjälper dig inte så mkt men har för mig det finns en firma i Lidköping som bänkar hojjar. Kolla med mc konsukt i lidköpng de har en bromsbänk... www.mc-konsult.se .....

mvh

Stewe

TWT i Lidköping kartåsgatan 2 strax intill skara-rondellen borde kunna hjälpa dig på alla sätt och vis. (verkar som deras hemsida försvunnit...) kolla gula sidorna.
Annars finns det nog dynojetbänk på mc-konsult 300m längre in på samma gata fast de grejjar väl mest med att ta bort avgasrören på HD

TWT i Lidköping kartåsgatan 2 strax intill skara-rondellen borde kunna hjälpa dig på alla sätt och vis. (verkar som deras hemsida försvunnit...) kolla gula sidorna.
Annars finns det nog dynojetbänk på mc-konsult 300m längre in på samma gata fast de grejjar väl mest med att ta bort avgasrören på HD

har oxå hört bra saker om TWT!

Ringde till dem, men det verkar som att de inte existerar längre...

20% rabatt låter ju inte fel, kollade lite på deras hemsida och tyckte det såg ut som att de var ganska dyra på att bänka, ca 4000:-, så det blir ju en del pengar även med rabatt...
Förhoppningsvis får man vad man betalar för!!

Kolla också åt Tibro-, Skövde och Väring-hållet.
Tror det finns en del MC-firmor och MC-meckar i de krokarna.

Förhoppningsvis får man vad man betalar för!!

Kolla också åt Tibro-, Skövde och Väring-hållet.
Tror det finns en del MC-firmor och MC-meckar i de krokarna.

Jag får ta och kolla upp det, ska ringa till BIKE och se vad de ska ta för det. Tack för tipsen:tummenupp

Jag får ta och kolla upp det, ska ringa till BIKE och se vad de ska ta för det. Tack för tipsen:tummenupp
No probs!!

I, eller utanför, Skara finns även Stig Ehn's Bil Mc och Däckservice.
Grymt skön snubbe som är ruggigt hjälpsam.
Han har nog ingen bänk men kanske kan hjälpa dig ändå.
Rekommenderar i alla fall ett samtal!

Last edited:
No probs!!

I, eller utanför, Skara finns även Stig Ehn's Bil Mc och Däckservice.
Grymt skön snubbe som är ruggigt hjälpsam.
Han har nog ingen bänk men kanske kan hjälpa dig ändå.
Rekommenderar i alla fall ett samtal!

Låter ju som någon man måste prata med :) Får ta en tur ut till han och se om han har några heta tips:tummenupp

Ringde till dem, men det verkar som att de inte existerar längre...

Fan, jag som är skyldig Anders en vetekrans för att jag fick låna oljefilterklämma.
Hur som hafver så var Johan på mc-konsult (del)-ägare till firman men det kan ju hända att de lagt ner. Kan ju hända att de flyttat in verksamheten till mc-konsult istället. kolla där kanske ?

Hette han Anders Höglund eller? I så fall jobbar han på mc-konsult nu enligt deras hemsida....

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard