Söker affär med drivpaket på lager, BRÅTTOM!

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Är i stort behov av nytt drivpaket till hojen, och detta hyffsat omgående. Har beställt från Addemoto, men de skulle skicka grejerna imörn.

De handlare jag kontaktat är; Motorcenter, Lingvalls, Cycle Center, Touringbutiken, Sulas, men ingen har hemma på hyllan. Någon som har förslag på fler handlare på hyffsat avstånd från Gävle?

Stressad?, Näe, varför skulle jag? :rolleyes:

Forsberg skrev:
2197861 Är i stort behov av nytt drivpaket till hojen, och detta hyffsat omgående. Har beställt från Addemoto, men de skulle skicka grejerna imörn.

De handlare jag kontaktat är; Motorcenter, Lingvalls, Cycle Center, Touringbutiken, Sulas, men ingen har hemma på hyllan. Någon som har förslag på fler handlare på hyffsat avstånd från Gävle?

Stressad?, Näe, varför skulle jag? :rolleyes:

Lelles då????*ler* om inte annat så smörj som f#n till i kväll!!//Stefan

Syns på fredag!!!
:D :D

Lelles? "Kommentar i stort sett överflödig"

Forsberg skrev:
2197892 Lelles? "Kommentar i stort sett överflödig"
Det var ju därför jag skrev så!!!! :D Igår skulle du ha vart med!!Jag vart ensam kille bland alla "brudar" :banana :banana

R.Stefan skrev:
2197898 Det var ju därför jag skrev så!!!! :D Igår skulle du ha vart med!!Jag vart ensam kille bland alla "brudar" :banana :banana

Nämen ooojdå :tungan

Ringde som sagt till touringbutiken: "Bläddrabläddrabläddra" -"Jorå, det har vi hemma." YES!!! Kom på sen att det kan ju vara bra att lägga undan grejerna, så åker jag och köper dom imörn. Fick snacka med en annan kille, och då hittade han inte det där jävla bakdrevet! :huvet

Blir till att ställa sig i fräsen och göra egna drev inatt alltså :rolleyes:

Forsberg skrev:
2197918 Nämen ooojdå :tungan

Ringde som sagt till touringbutiken: "Bläddrabläddrabläddra" -"Jorå, det har vi hemma." YES!!! Kom på sen att det kan ju vara bra att lägga undan grejerna, så åker jag och köper dom imörn. Fick snacka med en annan kille, och då hittade han inte det där jävla bakdrevet! :huvet

Blir till att ställa sig i fräsen och göra egna drev inatt alltså :rolleyes:

Kan du göra dreven själv borde du väl få tag på en kedja i gävle...

R.Stefan skrev:
2197951 Kan du göra dreven själv borde du väl få tag på en kedja i gävle...

tyvärr var jag lite småironisk, men det skulle gå, men kvalité och produktionstid blir inte så bra

Forsberg skrev:
2197965 tyvärr var jag lite småironisk, men det skulle gå, men kvalité och produktionstid blir inte så bra

Kommer du ihåg att vi snackade om att nita kedjelåset eller inte i lördags??

Jag tappade mitt clips i lördagskväll.....Hädanefter kör även jag med nitat lås!!!

Ringde som sagt till Addemoto och smörade så de kanske skulle kunna hinna skicka grejerna idag, men skauuuningarna hade ju sååååå mycket å göra...

Har ringt runt till alla tänkbara och otänkbara firmor nu, bla. Lundgrens i Avesta, men dom hade tyvärr bara bakdrevet. Men vänta nu? Var det inte Touringbutiken som hade allt UTOM bakdrev? Jorå, så var det! :hihi så det blir en turné till Dalarna imörn :)

Men nu ska jag röra mig ut mot Rörberg och brumma lite gocartbana :)

Nyheter
Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Back