Söker åkning i Växjö

MrRoos

Kör sugen!
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
ZX9R, Duke
Finns det några frekventa SH besökare som bor i Växjö? Mitt kort är nytt och söker fler folk att åka med. Inte ghostrider tempo på ett hjul i taget men gärna ett par km över gränsen när vägarna tillåter det :-)

Var ute i Ör igår och kollade in alla krompråmar och såg att det stod en och annan najsig sporthoj :tummenupp här och där bland alla 2m gafflar...

Kolla på http://www.wepmc.tk där finns ibland info om lite turer. Annars är ett tips att åka ner till stan vid McDonalds vid 16, 16.30 ungefär så hittar du säkert någon att ta en runda med.

Kolla in på http://www.wepmc.tk/ vet att dom har åkningar ibland..
Får se om man ser dig nästa onsdag i ör då om du nu ska ditt? Brukar vara där och kolla dock ej med hoj :( men det är roligt att titta på alla finna två hjulingar.

Klrz skrev:
Finns det några frekventa SH besökare som bor i Växjö? Mitt kort är nytt och söker fler folk att åka med. Inte ghostrider tempo på ett hjul i taget men gärna ett par km över gränsen när vägarna tillåter det :-)

Var ute i Ör igår och kollade in alla krompråmar och såg att det stod en och annan najsig sporthoj :tummenupp här och där bland alla 2m gafflar...

Jag kan tänka mig att åka en sväng om så önskas, är också rätt grön. Skicka pm om det låter intressant.

Hej,

Tjena,

Kör också i ett lagligt tempo.

Har en ninja jag med, skrik grön.

Jag hänger gärna med, så man slipper dessa fiskebåtar.

mvh Hans.

Last edited:
Lyfter denna tråden lite! :tummenupp

Kommer hålla till en hel del i växjö framöver...och behöver mkt körtid, för att lära mig den nya hojen (har mestadels piskat grus förut). Ni som cruisar i dessa trakter...hör av er om ni ändå bara ska ut o glida någon eftermiddag.

//KaliZ

Ska kanske en runda till Växjö på torsdag, vi blir kanske 2 hojar! PM:a om du vill åka..!

Nyheter
Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

Back