Söker äldre nummer av MCM

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
Triumph Bonneville -03
Det här med tryckt media är ju lite old-school i dessa dagar.
Förr vet jag att de flesta förlag hade så man kunde få tag på äldre nummer, det är nog inget som riktigt hängt med idag (då jag inte hittar det).

Men iaf, jag är på jakt efter vad jag tror är sista numret av MCM 2016, kan eventuellt vara det första numret 2017. Numret har iaf en artikel om mc-träffen Wheels and Waves. Om någon råkar ha det numret och vill sälja, eller helt enkelt vet var man eventuellt kan få tag på det så hojta gärna till!

Det här med tryckt media är ju lite old-school i dessa dagar.
Förr vet jag att de flesta förlag hade så man kunde få tag på äldre nummer, det är nog inget som riktigt hängt med idag (då jag inte hittar det).

Men iaf, jag är på jakt efter vad jag tror är sista numret av MCM 2016, kan eventuellt vara det första numret 2017. Numret har iaf en artikel om mc-träffen Wheels and Waves. Om någon råkar ha det numret och vill sälja, eller helt enkelt vet var man eventuellt kan få tag på det så hojta gärna till!
Såhär ungefär:

Franska skäggiga hipsters snackar content, förklarar att man måste ha skägg i klubben och det viktigaste är rätt slitning på jeansen.

Så minns jag reportaget på ett ungefär:)

Men maila redaktionen och fråga om det fortfarande går att köpa gamla nummer, väl?

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back