Söker äldre nummer av MCM

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
Triumph Bonneville -03
Det här med tryckt media är ju lite old-school i dessa dagar.
Förr vet jag att de flesta förlag hade så man kunde få tag på äldre nummer, det är nog inget som riktigt hängt med idag (då jag inte hittar det).

Men iaf, jag är på jakt efter vad jag tror är sista numret av MCM 2016, kan eventuellt vara det första numret 2017. Numret har iaf en artikel om mc-träffen Wheels and Waves. Om någon råkar ha det numret och vill sälja, eller helt enkelt vet var man eventuellt kan få tag på det så hojta gärna till!

Det här med tryckt media är ju lite old-school i dessa dagar.
Förr vet jag att de flesta förlag hade så man kunde få tag på äldre nummer, det är nog inget som riktigt hängt med idag (då jag inte hittar det).

Men iaf, jag är på jakt efter vad jag tror är sista numret av MCM 2016, kan eventuellt vara det första numret 2017. Numret har iaf en artikel om mc-träffen Wheels and Waves. Om någon råkar ha det numret och vill sälja, eller helt enkelt vet var man eventuellt kan få tag på det så hojta gärna till!
Såhär ungefär:

Franska skäggiga hipsters snackar content, förklarar att man måste ha skägg i klubben och det viktigaste är rätt slitning på jeansen.

Så minns jag reportaget på ett ungefär:)

Men maila redaktionen och fråga om det fortfarande går att köpa gamla nummer, väl?

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN