södra sandby

stiffmaster

roligast på ett hjul
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
honda crf450 motard-04 och yama 426-02a
tjena satt och läste lite i sydsvenskan idag och om hur en mc kille hade blivit stopad och hotad av folket som bor ut med vägen det framkommer att folket som bor där till och med kastar saker på mc killar som kör där på onsdagar när det har eller e körning på rakan dom tycker det e förjävligt att vi kör där så fort och det planeras nya hastighetsövervakning där inom kort :kocko

stiffmaster skrev:
tjena satt och läste lite i sydsvenskan idag och om hur en mc kille hade blivit stopad och hotad av folket som bor ut med vägen det framkommer att folket som bor där till och med kastar saker på mc killar som kör där på onsdagar när det har eller e körning på rakan dom tycker det e förjävligt att vi kör där så fort och det planeras nya hastighetsövervakning där inom kort :kocko

Se det så här, du bor själv där, med ungar, varje gång du ska ta dig ut från tomten är det med fara för ditt eget å dina näras liv....undra på.

Bogesundsvägen-vaxholm-stockholm, där var det en snubbe som sandade i kurvorna för att han tröttnat på allt j-la raceande dygnet runt....

tom mitt i nätterna var det folk som tokgasade, sova ?? glöm det.....

sant

jo det e sant men att springa ut och hota folk kasta saker osv han hade desutom fått stenskott på tank och kåpor bla för dom slängt sten stod det han hade fått veja för han som kom springande och körde nästan in i en annan känns lite väl att dom polis anmäler det e väl sin sak men att hota varandra det har nu slutat med att dom polis anmält varandra på två olika versioner det e ju inte det att det går i 150 på 50 väg utan det e lite snabbt hur snabbt kan jag inte säga nåt om för det vet jag inte men men jag förstår vad du menar :banana

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park