Södertäljetrakten, Lördag 9/8

Det är bara hojta till, jag slutar runt 16.30 varje dag nästa vecka.

/ Viper

Tinatjejen skrev:
Ja, jag följer gärna med.. nån vardag kväll nästa veckan kanske vi kan ta en sväng, nu när jag äntligen har kortet. Och hojen i Stälje..?
 
Viper skrev:
11 låter bra för mig.
OK/Q8 Järnagatan (Mittemot KTH/Brandstationen/Indiska matgrunkan) blir väl ett bra ställe att mötas på?
Så fortsätter man bara järnagatan ut mot pershagen.

Jag vet inte riktigt var det är men jag kollar upp det. I'll be there.

Viper skrev:
Vid Taxinge slott finns annars badmöjligheter.

Jaaaa, och äta den gräddigaste bakelsen vid Taxinge måste man ju också! Omoget-info om Taxinge: Jag har sladdat omkring på grusplanen framför slottet :fakta
 
Det är inte så svårt.
Kommer du från motorvägen från sthlm (norra avfarten) eller gamla riks1:an så åker du bara över klaffbron. sedan första FYRvägskorsningen svänger du vänster i (skylltat Scania/KTH och tågstation har jag för mig) kör rakt fram tills du ser en brandstation på höger sida, i korsningen efter brandstationen sväng vänster. kommer du fram till Scania så har du kört för långt.

// Viper

Ace Niki skrev:
Jag vet inte riktigt var det är men jag kollar upp det. I'll be there.

Jaaaa, och äta den gräddigaste bakelsen vid Taxinge måste man ju också! Omoget-info om Taxinge: Jag har sladdat omkring på grusplanen framför slottet :fakta
 
Viper skrev:
Ops, missade det :crash
Ta havremoppen då, den lär juh smiska alla. :bow

// Viper

Javisst, de vore ju en idé, han e ju "lite" nojjig med motorcyklar, så jag skulle nogfå mig en åktur... (igen) :crash
 
Hmm.. kanse tar en promenad med hunden till ok/Q8 för att se vilka ni är.. om ja vågar.. :rolleyes:
 
Blir sååååå less...

Att alla trådar ska spåra ur..
Detta var från början en tråd om en gemensam tur..

Nu har även den sårat ur med folk som -den vägen brukar jag åka när jag handlar.,går ut med hunden osv...

Gaaaah...

Hoppas ni får en trevlig tur ni som åker...

Jag skiter i det!

//N
 
Iceman1975 skrev:
Blir sååååå less...

Att alla trådar ska spåra ur..
Detta var från början en tråd om en gemensam tur..

Nu har även den sårat ur med folk som -den vägen brukar jag åka när jag handlar.,går ut med hunden osv...

Gaaaah...

Hoppas ni får en trevlig tur ni som åker...

Jag skiter i det!

//N

vadå??? klart det blir åka av :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top