skog
ok nu då?
Det var jag som gick omkull 0702
Halloj
Det var jag som gick omkull på gammla Järna vägen förra veckan.....
Precis som mc-coy skriver så hade jag änglavakt som överhuvudtaget lever idag. Gick in i "döds kurvan, Schmetarkurvan eller den super roliga kurvan" kärt barn har många namn. Mot P-hagen hastigheten lagom, men ändå för snabt. Det släpte både bak o fram samtidigt. Sedan låg jag o kramades med vägstaketet, Jäv.. vad ont det gjorde / gör, smärta är ett nytt begrepp för mig nu. Nu blir det inget mer åkande för mig på ett tag. Kommer att ha min "hoffman" ställning i ca tre månader till. Sedan är jag hojlös just nu.. Ska väl försöka sälja delarna. o på så sätt få i hopp till en grund plåt på en ny mc. Så är det ngn som vill ha lite delar till R1-00 maila så skickar jag bilder på hojen.
. Men måste tacka för dom fina turer vi har haft tidigare i år
. Ha det gott bästa vänner...........
mc-coy skrev:Jepp, det stämmer. Jag tänker inte avslöja vem den skyldige är, han får berätta det själv. Tänkte bara berätta att med tanke omständigheterna mår han hyfsat. Han och hojen kanade in i ett vägräcke.![]()
Resultat: Ett brutet ben & frakturer i foten.![]()
+ en superkvaddad hoj.
Kommer hem från sjukan denna vecka. Han lär ha rätt mycke tid att surfa runt på SH nuförtiden.![]()
Halloj
Det var jag som gick omkull på gammla Järna vägen förra veckan.....

Precis som mc-coy skriver så hade jag änglavakt som överhuvudtaget lever idag. Gick in i "döds kurvan, Schmetarkurvan eller den super roliga kurvan" kärt barn har många namn. Mot P-hagen hastigheten lagom, men ändå för snabt. Det släpte både bak o fram samtidigt. Sedan låg jag o kramades med vägstaketet, Jäv.. vad ont det gjorde / gör, smärta är ett nytt begrepp för mig nu. Nu blir det inget mer åkande för mig på ett tag. Kommer att ha min "hoffman" ställning i ca tre månader till. Sedan är jag hojlös just nu.. Ska väl försöka sälja delarna. o på så sätt få i hopp till en grund plåt på en ny mc. Så är det ngn som vill ha lite delar till R1-00 maila så skickar jag bilder på hojen.