Södertäljefolk som vill köra!!

Några andra Stälje-bor som ska till norrsidan i kväll?

U Väsby Donken 18:00. Jag ska dit i alla fall.
Säg till så samkör vi!

Nästan 4 månader sen sista inlägget.:näsblod

Litet trådlyft för att tala om att det är glöggafton på Onsdag 15/12 hos Mc-hörnan.:tomten

Missade helt och hållet glöggkalaset på Hörnan :huvet
Får ta igen den förlorade alkoholen på mässan istället, och då menar jag inte nattvardsvin i kyrkan.

På två Hjul - here I come!!!

Vore skoj att se era vackra nyllen - hoppas vi ses!

Gott Nytt År på er alla!!!

Ny i Södertälje, som invånare åtminstone. Vilken tråd ska jag prenumerera på om jag vill hålla mig uppdaterad om körning på tuvängen? Hittar ingen aktuell på tapatalk.

Garage tycks ju för övrigt vara sällsynt, tips uppskattas!

Tackar! Hm, får den frågan på precis samma sätt varje gång. Jobbar här ganska frekvent, billigare än Stockholm och nära till bulten. Bra jävla kebab också.

Hänger gärna på någon sväng framöver. Nu när det börjar kännas som mitten av mars i luften....

Slussgrillen är samlingsplatsen för hojfolket i Södertälje. :thumbup:

SGS2 med Tapatalk 2

Tackar! Hm, får den frågan på precis samma sätt varje gång. Jobbar här ganska frekvent, billigare än Stockholm och nära till bulten. Bra jävla kebab också.

Hänger gärna på någon sväng framöver. Nu när det börjar kännas som mitten av mars i luften....

Ja, de flesta flyttar hellre härifrån än hit :p
Kan rekommendera dig kebabhouse vid bussgatan, godaste kebaben enligt mig, även om syrran vart matförgiftad därifrån, totally worth it :fakta

Försöka få liv i den här tråden då! Har köpt storhoj och är den enda bland mina kompisar så måste hitta nya personer att köra med, om jag får mitt kort.

Då har jag blivit med motard. Ångrar mig inte en sekund. Måste bara lära mig det där med att köra på bakhjulet, tvåan tar ju slut så snabbt.

Någon av er som jag låg bakom i dag förresten? Blå R1:a '07-'08 från oxbacksleden till Geneta. Knallade på rätt bra.

Ja det var nog mig du stötte på igår.

Då har jag blivit med motard. Ångrar mig inte en sekund. Måste bara lära mig det där med att köra på bakhjulet, tvåan tar ju slut så snabbt.

Någon av er som jag låg bakom i dag förresten? Blå R1:a '07-'08 från oxbacksleden till Geneta. Knallade på rätt bra.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT