Södertäljefolk som vill köra!!

Grattis! :tummenupp

Jag åker också ännu, Millen är undanställd men det blev motard till jobbet idag!

Kan varna alla för Verkstadsvägen förresten, mycket lera och skit utdraget från arbetsplatserna i Södra. Kladdigt och halt vid Fd. Svenska VW.

Tack vad bra att du skrev det!!!:)

Grattis! :tummenupp

Jag åker också ännu, Millen är undanställd men det blev motard till jobbet idag!

Kan varna alla för Verkstadsvägen förresten, mycket lera och skit utdraget från arbetsplatserna i Södra. Kladdigt och halt vid Fd. Svenska VW.

Ja jag var över i motsatt körbana med bilen ut ur korset på väg upp mot Scandic igår :skrämd snorhalt! Var glad att jag inte satt på hojen..

Grattis till kortet!!:klappar & välkommen hit!
Sj kör jag ännu, ställer in sporthojjen för i år, när första snöflingan faller. :)
Sen blir det bara KTM:en:yoparty

Så det blir en vinter med hojåka också.. Ska bli riktigt kul.. :tuttar

Hann men en kort repa på bulten på lördag em. Halt, lite läbbigt o kallt som faan.
5 grader biter bra och däcken blir mjuka som...bakelit.
Två rejäla bakhjulssläpp:skrämd :skrämd...speedway varning.

Nä, nu e det nog dags att kasta in handuken för i år.

Blev faktiskt en liten kort tur på lördagseftermiddagen för mig med:) , drog dock på bastun innan jag stack iväg och det var så jäkla skönt att tina upp där med en smaskig pilsner :yoparty när jag kom hem.
Nä fästet i däcken är inget att lita på vid de temperaturerna, lite läskigt man får köra som en :hojharley

Sj kör jag ännu, ställer in sporthojjen för i år, när första snöflingan faller. :)

Ja fy fan vad kul att köra på vintern oxå.

Jag är inte ett dugg avundsjuk..nä nä inte alls:rolleyes:

Last edited:
Grattis till kortet!!:klappar & välkommen hit!

Det var min tanke med motarden också... att kunna köra på vintern... men jag lyckades ju köpa en som har så kort sving så att ett 18"-hjul inte går in.... :huvet

Räcker det inte med 3 bilar och 4 hojar??:tungan

Marcus: Trodde du var på min sida!!:mad:

Förlåt....:( men om han tycker det är kul, varför inte låta honom hålla på?
Mitt förslag var ju att ersätta befintlig hoj med en ny....då blir det ju inte fler fordon i huset.... :hihi

Jag kommer och hälsar på!!

Hej alla tokar....

jag kommer att göra stan osäker nästa Fredag(2/11)..:confused: nej, jag är för snäll för att göra saker osäkra..:rolleyes:
Hursom, jag tänkte kolla intresset av att ta en bit mat, svänga en bägare och att snacka lite skit på Fredagkvällen.:yoparty

Jag sökte efter hotell i Södertälje men jag fick ingen träff på online bokningen.:va
Finns det något bra krypin eller blir jag "tvungen" att slagga över i vår kära huvudstad?

Ses vi? :)

Hej alla tokar....

jag kommer att göra stan osäker nästa Fredag(2/11)..:confused: nej, jag är för snäll för att göra saker osäkra..:rolleyes:
Hursom, jag tänkte kolla intresset av att ta en bit mat, svänga en bägare och att snacka lite skit på Fredagkvällen.:yoparty

Jag sökte efter hotell i Södertälje men jag fick ingen träff på online bokningen.:va
Finns det något bra krypin eller blir jag "tvungen" att slagga över i vår kära huvudstad?

Ses vi? :)

Testa här, är jäkligt schysst! Men det är kanske fullbelagt där med...
http://www.torpapensionat.se/

Annars är det väl bättre att ringa hotellen, de har säkert avbokningar som inte kommer ut online...

Hej hopp

Hej,

nu är det bokat och klart med hotell.

Ses den 2:e November....Carlssons eller?? :hihi :hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti