Södertäljefolk som vill köra!!

Nä det ser inte så lockande ut... får nog bli nåt annat idag än hojåka... :mad:

Det blir bättre väder på måndag för då ska ja ner till linköping o fixa till hojen!! sen åker jag kanske till norge en sväng om solen vill värma lite.

Jag såg er nog när ni var påväg mot gnesta. Kände igen gymfridas och freddehs bågar.

Hann inte se vilka andra det var (ni var 4 då) för det gick så jädrans fort i min rallybil :D

MIDSOMMAR - info

Under resdagarna torsdag och söndag genomför trafikpolisen hastighets-, beteende- och nykterhetsövervakning på E 4 och E 18. På midsommarafton och midsommardagen genomförs motsvarande trafikövervakning på de mest trafikerade kustnära vägarna riksväg 73 mot Nynäshamn, länsväg 276 mot Norrtälje och länsväg 222 mot Värmdö.
Bra info för de som ska iväg med familjen. Men de vägarna är inget man åker hoj på.

Jag såg er nog när ni var påväg mot gnesta. Kände igen gymfridas och freddehs bågar.

Hann inte se vilka andra det var (ni var 4 då) för det gick så jädrans fort i min rallybil :D

Då måste det ha varit enhörningarna... när de lämnat mig i Järna.. så det blev en sväng till alltså..?? :)

:va
Då gick det nog väldans fort för dig! :tungan

Vi åkte Taxinge-Nykvarn-Järna-Pershagen och det var bara Järna-Pershagen vi var 4 hojar.

Vad var det i din sprit på midsommarafton???:tungan
Fredde har ju redan svarat...:tummenupp
:D
Finns det fler som oss???

Vad var det i din sprit på midsommarafton???:tungan
Fredde har ju redan svarat...:tummenupp
:D
Finns det fler som oss???

Jaa du, en tjej i klassen fick ett ganska snyggt sms på fredagen :rofl

Sen vettefan varför jag skrev gnesta när jag menar järna. Måste vara mitt non-existing lokalsinne som spelar mig ett spratt.

Men sen går ju min bil jaevligt fort också :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...