Södertäljefolk som vill köra!!

Arne_Duck skrev:
2648803 Annars så är kaffet klart när du kommer fram :yoparty

Hehe synd då att jag inte dricker kaffe :arsele

Börjar värma upp med festandet i helgen och ska fortsätta så till nyår var det tänkt. Då är man laddad inför nyårsafton :Rockbanan

Minimorran skrev:

Men.. Jag körde ju jätte lungt när jag var med på Girlpower tur i sommras..
Blev ju tom ifrånåkt av en tjej..:gnissla

NisseNutz skrev:
2648923 Fick också känslan av att han ljög :gnissla Tittade ju på filmen innan jag skrev inlägget :D

Jag var knappt syndlig på filmen.. Låg längst bak typ..:)
Dessutom med 25kw hoj..
Så du ska nog inte behöva turbohoj :rolleyes:

Last edited:
NisseNutz skrev:
2648989 Fan va det suger med mellanhoj :tungan. Nästa hojbyte blir till turbohoj, utan tvekan!
Plocka ut den på tuvängen i sommar så ska du se att det inte behövs hästar när det svänger.

Iceman1975 skrev:
2649022Jag var knappt syndlig på filmen.. Låg längst bak typ..:)
Dessutom med 25kw hoj..

Kör du 25kw när du är 31 :va

Jag kör så mycket hoj jag har tid med och om man kan hitta några att åka med så blir det bara roligare :)

Angående turbohoj så har jag alltid velat haft en men känns som jag får vänta tills jag har tungkortet iaf. Typ en gixxer 600 årsmod runt -97 med turbo. men vi får se vad plånboken tillåter :gnissla

svampe skrev:
2649042 Plocka ut den på tuvängen i sommar så ska du se att det inte behövs hästar när det svänger.

Oj det var länge sen jag körde på tuvängen. Det var någongång med moppegänget för typ 2 år sen. Åker förbi där ofta med CBRen men har inte haft lämpligt fordon att köra med där, förens nu :rolleyes:

Men jag har inte råd med offroaddäck :(

Last edited:
NisseNutz skrev:
2649261 Oj det var länge sen jag körde på tuvängen. Det var någongång med moppegänget för typ 2 år sen. Åker förbi där ofta med CBRen men har inte haft lämpligt fordon att köra med där, förens nu :rolleyes:

Pratar om go-kartbanan. Funkar att köra med storhoj där.

NisseNutz skrev:
2649261 Kör du 25kw när du är 31 :va

Jag kör så mycket hoj jag har tid med och om man kan hitta några att åka med så blir det bara roligare :)

Angående turbohoj så har jag alltid velat haft en men känns som jag får vänta tills jag har tungkortet iaf. Typ en gixxer 600 årsmod runt -97 med turbo. men vi får se vad plånboken tillåter :gnissla

Oj det var länge sen jag körde på tuvängen. Det var någongång med moppegänget för typ 2 år sen. Åker förbi där ofta med CBRen men har inte haft lämpligt fordon att köra med där, förens nu :rolleyes:

Japp.. Det gjorde jag..Nått fel med det?:va

Men köper du turbohoj kommer du vara för snabb att åka med ju...
Typ värsta Ghostridern ju..:rolleyes:

Minimorran skrev:
2649036 Det var ju bara för att du ville få rätt utsikt..:tuttar

:hihi jo, han ligger väldigt tätt bakom Frida....:tummenupp

Iceman1975 skrev:
2650118 Japp.. Det gjorde jag..Nått fel med det?:va

Inget fel alls, återigen visar du upp en lugn och städad sida av dig själv.:hojcbr

Last edited:
svampe skrev:
2649794 Pratar om go-kartbanan. Funkar att köra med storhoj där.

:huvet Hur kunde jag inte tänka på det? Man kan ju smita in där på kvällen och köra. Även det gjorde vi med mopparna men det hade jag förträngt :D

Iceman1975 skrev:
2650118 Japp.. Det gjorde jag..Nått fel med det?:va

Inget fel alls men det är väl kanske lite ovanligt att man inte fixar tung direkt då, eller:va
Du gjorde det? Betyder det att du kör tung nu eller?

Hehe, man kan köra lungt med en turbohoj.
Men jag skulle nog inte kunna göra det :D

Sen är det över två år kvar till turbohoj iaf så :rolleyes:

Last edited:
Iceman1975 skrev:
2649022 Men.. Jag körde ju jätte lungt när jag var med på Girlpower tur i sommras..
Blev ju tom ifrånåkt av en tjej..:gnissla

Jag var knappt syndlig på filmen.. Låg längst bak typ..:)
Dessutom med 25kw hoj..

det gjorde ju jag med asså körde 25kw och vi tog det så lungt så :rolleyes:

Minimorran skrev:
2649036 Det var ju bara för att du ville få rätt utsikt..:tuttar

F#n.. Du kom på mig..:rodnar

NisseNutz skrev:
2650935 Du gjorde det? Betyder det att du kör tung nu eller?

Hehe, man kan köra lungt med en turbohoj.
Men jag skulle nog inte kunna göra det :D

QUOTE]

Jo det kan man väl säga att jag gör.. Eller ibland är det hojen som är ute och åker med mig..:D

Kan du inte köra lungt ska du nog fundera på att behålla moppen för evigt..

Last edited:
Iceman1975 skrev:
2650935
Jo det kan man väl säga att jag gör.. Eller ibland är det hojen som är ute och åker med mig..:D

Kan du inte köra lungt ska du nog fundera på att behålla moppen för evigt..

Inte en chans. Visst kan jag hålla hastigheten som gänget kör i men jag gillar när det går fort. Så ganska ofta går det fort :rolleyes: Men jag tar inte några större risker i trafiken.

Last edited:
NisseNutz skrev:
2651197 Inte en chans. Visst kan jag hålla hastigheten som gänget kör i men jag gillar när det går fort. Så ganska ofta går det fort :rolleyes: Men jag tar inte några större risker i trafiken.

Kör man hoj så gillar man ju att det går fort ibland..

Varför ta risker..

Syns på vägarna i sommar!:tummenupp

NisseNutz skrev:
2650935 :huvet Hur kunde jag inte tänka på det? Man kan ju smita in där på kvällen och köra. Även det gjorde vi med mopparna men det hade jag förträngt :D

Eh? Jag menar de åkningar som BMW klubben anordnar. kostar ca 100:- för en förmiddag.
Smit inte in och tjuvåk, du sabbar för många om du gör det.

svampe skrev:
2651489 Eh? Jag menar de åkningar som BMW klubben anordnar. kostar ca 100:- för en förmiddag.
Smit inte in och tjuvåk, du sabbar för många om du gör det.

100kr bara? Ne då är det inte värt att tjuvåka i mörkret. Men vad gillar bmw klubben om att massa annat än bmw kör den dagen?

Och när är det körning då? har faktiskt aldrig hört om några körningar där :va

*/ ?>
Back