Södertäljefolk som vill köra!!

skog skrev:
2386789 Brrr septenber, då blir det nog snö o storm. :rolleyes: Ligger inte Monza typ i Dalarna.. Känn dig luuuurad. :)

Vad har hänt ingen hoj???????????????????

Micke_Nilsson skrev:
2387266 Mycke snack här men inte mycke om att åka hoj....:pannkyss

Ja MEN det här är ju mys pys tråden där vi bara ljuger mest och häcklar varandra,

annars så träffas/ utgår man sporadiskt från slussgrillen. Om inte nån drar ihop en större åkning:) men håll koll framöver om du är intresserad.

Last edited:
skog skrev:
2386789 Brrr septenber, då blir det nog snö o storm. :rolleyes: Ligger inte Monza typ i Dalarna.. Känn dig luuuurad. :)

Se där ja, en till som sålt.

Ja, själv fick jag prova Kjelle's Kawa igår...:) den gick gôtt :tummenupp
Fick lindrat den värsta abstinensen. :yoparty

Jepp den är såld.. Det var en tjej som köpte den, så den kommer säkert synas på vägarna ofta o mycket. Den rullade inte många mil i min ägo. Hade den i ca 350 mil :rodnar (dyra mil; 1 service, 1 drivpaket o nya däck). Men tyckte mer o mer om den, så nu saknar jag den. Otroligt fin o välbalanserad hoj. Men letar vidare efter en trashbike. Passar min plånbok bättre. Så en R1 00-01 med Ööööhlins runt om för en 40 tusen, det är min melodi just nu. :tummenupp

O näe Sensei jag kommer inte att hjula med denna heller.. O du vet du varför jag kan inte :) O kommer aldrig att lära mig heller.

skog skrev:
2394496 Passar min plånbok bättre. Så en R1 00-01 med Ööööhlins runt om för en 40 tusen, det är min melodi just nu. :tummenupp

O näe Sensei jag kommer inte att hjula med denna heller.. O du vet du varför jag kan inte :) O kommer aldrig att lära mig heller.
Känner en kille som säljer Öhlinsgrejjer :)
Vem fasen kan hjula?? Ska vara svampe då.. han har ju lätt kolfiberstänka fram.. Mindre vikt lättar att få upp på slangen.. ;)

Tråkigt att du sålt.. Men å andra sidan så har du ju som sagt inte kört så mycket..

skog skrev:
2394496 Så en R1 00-01 med Ööööhlins runt om för en 40 tusen, det är min melodi just nu. :tummenupp

En R1, ska du skaffa turkmoppe :hihi

Kul att det är fler än jag som vill ha båda hjulen i backen...:tummenupp

skog skrev:
2401470 Hahaha näe men en moppe som det finns mycket reservdelar till..

Det är bra.

Angående imorgon så undrar jag hur stort intresset är för en liten fest....egentligen :confused:

En del utav er verkar ha ebb i kassan.....

En enklare samling på verandan eller hamnmagasinet, dricka lite bärs och slänga käft.....kan det var nåt? :dricka

18-19 tiden...

Marcus_72 skrev:
2405515 Det är bra.

Angående imorgon så undrar jag hur stort intresset är för en liten fest....egentligen :confused:

En enklare samling på verandan eller hamnmagasinet, dricka lite bärs och slänga käft.....kan det var nåt? :dricka

18-19 tiden...

Börjar det närma sig för flytt nu?
Då är det väll du som bjuder..:fyllisar

Marcus_72 skrev:
2405515 Det är bra.

18-19 tiden...
Jo nog är det ebb i kassan.. Och jag jobbar till kl 21:15 är gärna på efter jobbet annars...

Iceman1975 skrev:
2405559 Börjar det närma sig för flytt nu?
Då är det väll du som bjuder..:fyllisar

Jo, nu e det nära.....Månda' går lasset.

Hjälper du mig lasta flyttbilen då? :hihi

SENSEI skrev:
2405609 Jo nog är det ebb i kassan.. Och jag jobbar till kl 21:15 är gärna på efter jobbet annars...

Vad gör ni med pengarna?

E de hojpryttlar för hela slanten...

Ja det blir nog en lita stund in i skymmningen...:tummenupp

Last edited:
Marcus_72 skrev:
2405829 Jo, nu e det nära.....Månda' går lasset.

Hjälper du mig lasta flyttbilen då? :hihi

Vad gör ni med pengarna?

E de hojpryttlar för hela slanten...

Ja det blir nog en lita stund in i skymmningen...:tummenupp
Har ju varit semester... så hög bensinräkning.. samt en del annat denna månad.. :(

Marcus_72 skrev:
2405515 Det är bra.

18-19 tiden...

Det kan du ge dig faan på, ja ebb alltså. Men i morgon är det lön o jag tänkte ta en öl ändå. Så magasinet?

Arne_Duck skrev:
2406514 Det kan du ge dig faan på, ja ebb alltså. Men i morgon är det lön o jag tänkte ta en öl ändå. Så magasinet?

Låter bra, vi behöver ju inte dricka upp hela styrlagret..;)

Iceman1975 skrev:
2406481 Ajj.. Vad ont jag fick i ryggen helt plötsligt..:rolleyes:

Klenis :nicka

Last edited:
Nästa helg så skall isle of man trippen bokas :D

Hoppas man får tag på en ny hoj tills dess har ju ett år på mig..

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph