Micke_Nilsson
Kan man muta nån till bättre väder? =)
Mycke snack här men inte mycke om att åka hoj....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lurad? näe, jag betalar bara mat och bensin, inte för bana och boendeskog skrev:2386789Brrr septenber, då blir det nog snö o storm.Ligger inte Monza typ i Dalarna.. Känn dig luuuurad.
![]()
skog skrev:2386789Brrr septenber, då blir det nog snö o storm.Ligger inte Monza typ i Dalarna.. Känn dig luuuurad.
![]()
Micke_Nilsson skrev:2387266Mycke snack här men inte mycke om att åka hoj....![]()
skog skrev:2386789Brrr septenber, då blir det nog snö o storm.Ligger inte Monza typ i Dalarna.. Känn dig luuuurad.
![]()
Marcus_72 skrev:2391505Se där ja, en till som sålt.
Ja, själv fick jag prova Kjelle's Kawa igår...den gick gôtt
![]()
Fick lindrat den värsta abstinensen.![]()
Känner en kille som säljer Öhlinsgrejjerskog skrev:2394496Passar min plånbok bättre. Så en R1 00-01 med Ööööhlins runt om för en 40 tusen, det är min melodi just nu.![]()
O näe Sensei jag kommer inte att hjula med denna heller.. O du vet du varför jag kan inteO kommer aldrig att lära mig heller.
skog skrev:2394496Så en R1 00-01 med Ööööhlins runt om för en 40 tusen, det är min melodi just nu.![]()
O näe Sensei jag kommer inte att hjula med denna heller.. O du vet du varför jag kan inteO kommer aldrig att lära mig heller.
Marcus_72 skrev:2401439En R1, ska du skaffa turkmoppe![]()
Kul att det är fler än jag som vill ha båda hjulen i backen...![]()
skog skrev:2394496Så en R1 00-01 med Ööööhlins runt om för en 40 tusen, det är min melodi just nu.![]()
Det finns några av dem, men mitt problem just nu är att jag vill ha den för gatan också... Alltså möjlighet att regga den. Hittade en i Dalarna, men den blev såld, precis framför näsan. En nyare R1 som är kraschad går också brasvampe skrev:
skog skrev:2401470Hahaha näe men en moppe som det finns mycket reservdelar till..
Marcus_72 skrev:2405515Det är bra.
Angående imorgon så undrar jag hur stort intresset är för en liten fest....egentligen![]()
En del utav er verkar ha ebb i kassan.....
En enklare samling på verandan eller hamnmagasinet, dricka lite bärs och slänga käft.....kan det var nåt?![]()
18-19 tiden...
Jo nog är det ebb i kassan.. Och jag jobbar till kl 21:15 är gärna på efter jobbet annars...Marcus_72 skrev:2405515Det är bra.
Angående imorgon så undrar jag hur stort intresset är för en liten fest....egentligen![]()
En enklare samling på verandan eller hamnmagasinet, dricka lite bärs och slänga käft.....kan det var nåt?![]()
18-19 tiden...
Iceman1975 skrev:2405559Börjar det närma sig för flytt nu?
Då är det väll du som bjuder..![]()
SENSEI skrev:2405609Jo nog är det ebb i kassan.. Och jag jobbar till kl 21:15 är gärna på efter jobbet annars...
Har ju varit semester... så hög bensinräkning.. samt en del annat denna månad..Marcus_72 skrev:2405829Jo, nu e det nära.....Månda' går lasset.
Hjälper du mig lasta flyttbilen då?
Vad gör ni med pengarna?
E de hojpryttlar för hela slanten...
Ja det blir nog en lita stund in i skymmningen...![]()
Marcus_72 skrev:2405829Jo, nu e det nära.....Månda' går lasset.
Hjälper du mig lasta flyttbilen då?![]()
Marcus_72 skrev:2405515Det är bra.
18-19 tiden...
Arne_Duck skrev:2406514Det kan du ge dig faan på, ja ebb alltså. Men i morgon är det lön o jag tänkte ta en öl ändå. Så magasinet?
Iceman1975 skrev:2406481Ajj.. Vad ont jag fick i ryggen helt plötsligt..![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |