Södertäljefolk som vill köra!!

Hej hopp...

Vi är 4 st som åker till brostugan ikväll, träffas 1730 vid shell Weda, gamla vägen till norsborg, sedan färjan över slagsta-ekerö och till brostugan, några som hänger på? Ska tydligen vara regnfritt ikväll...
 
rfb skrev:
2186331 Hej hopp...

Vi är 4 st som åker till brostugan ikväll, träffas 1730 vid shell Weda, gamla vägen till norsborg, sedan färjan över slagsta-ekerö och till brostugan, några som hänger på? Ska tydligen vara regnfritt ikväll...

Hade hojen varit hel så.. Börjar låta som Arne Duck... ;)
 
rfb skrev:
2186331 Hej hopp...

Vi är 4 st som åker till brostugan ikväll, träffas 1730 vid shell Weda, gamla vägen till norsborg, sedan färjan över slagsta-ekerö och till brostugan, några som hänger på? Ska tydligen vara regnfritt ikväll...
kanske man hakar på.
beror på tempo.
 
Wassup skrev:
2186348 kanske man hakar på.
beror på tempo.

Hmmm..allt efter förutsättningar, men vi har en nybörjare med oss på en BMW K1200S (iofs 167 hk) så det lär inte vara räserfart...
 
rfb skrev:
2186440 Hmmm..allt efter förutsättningar, men vi har en nybörjare med oss på en BMW K1200S (iofs 167 hk) så det lär inte vara räserfart...
Hej!
Jag är inte från Södertälje men tänkte också fara till Brostugan för att se om det kommit igång där nere. Har varit där några ggr tidigare i vår och kollat.
Tänkte ut och bränna sedan, kanske lite roliga vägar på Ekerö/Färingsö innan donken, Skogis, Tyresö mm?
/Jörgen
 
Swedie skrev:
2186581 Någon som vill med och se X-men ikväll på Heron City?
närdå?
kan tänkas vi drar då direct från brostugan till heron.


rfb skrev:
2186440 Hmmm..allt efter förutsättningar, men vi har en nybörjare med oss på en BMW K1200S (iofs 167 hk) så det lär inte vara räserfart...
kanon känner för att ta det ganska lungt idag : )
 
Last edited:
Swedie skrev:
2187159 du måst enog paxa egna tror jag. Bara o göra via www.sf.se. Skitenkelt. Kan t.o.m. boka sittplatser själv!

Salong 17. Kl 20.30
jora har paxat egna flera gånger så det vet jag hur man gör : )
ja man får väll se ifall vi dyker upp.
 
SENSEI skrev:
2186345 Hade hojen varit hel så.. Börjar låta som Arne Duck... ;)


Vadå!? Jag har väl aldrig haft problem med hojen.... *Host* Bara elakt förtal. Den jag har nu funkar ju klockrent. Bara lite "naken" föe tillfället.
 
svampe skrev:
2190193 Då har bullrumpan fått rulla lite på vägen. Den gick riktigt bra :D

Bor du i brunnsäng?
 
cbx bert

tja då vart man sent ute igen o missade utflykten , mvh cbx bert :confused:
ps kollar inte alltid just denna tråd o får inga pm heller ??ds :tummenupp
 
cbxbert skrev:
2190807 tja då vart man sent ute igen o missade utflykten , mvh cbx bert :confused:
ps kollar inte alltid just denna tråd o får inga pm heller ??ds :tummenupp

Det har inte varit några planerade utflykter ännu.
Mer än på helgerna brukar de som kan, samlas vid slussgrillen (södertälje c vid marenplan) runt 11 snåret och drar iväg sen åt något håll. //Heli
 
svampe skrev:
2190803 Japp, själv?

Ja, tyckte jag sett/hört dig...har du garageplats över?

Har hojen i Ritorp, men måste alltid ta bilen bort...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top