Södertäljefolk som vill köra!!

Anneli skrev:
Tack för turen igår!.. Det var trevligt trots poliser och grus på vägen som gjort att iallafall jag ska återgå till att hålla knapp styrfart :rolleyes:

tack själv. vaf*n gör polisen sådär för. :kocko visa sig på slingerbulten :6surkart

Idag lördag nån som ska ut? I så fall efter 17, då hojen kommer hem igen?

Edit:Hinner tyvärr iallafall inte då varken hojen har kommit hem och vädret verkar bli skit.

Last edited:
Jag skulle gärna åka. Men jag ska skruva på originalsystemet inför gotland.

O Sen ska det bytas däck också. Blir nog dunlop D 208, några kommentarer om dom däcken?

heigo skrev:
Jag skulle gärna åka. Men jag ska skruva på originalsystemet inför gotland.

O Sen ska det bytas däck också. Blir nog dunlop D 208, några kommentarer om dom däcken?

Har aldrig åk på "vanliga" 208:or, men de ska vara bra.
Var noga med däckstrycket bara, ca 0,3 bar under rek, lufttryck när du kör bana.

Warburton skrev:
Jag ska nog åka lite idag, tar mig gärna neråt Södertälje. Var ju på Roslagen igår.

Vi är redo vid 11.30, var ska vi träffas. Vi kommer båda två frågan blir vem får köra?!

Heli skrev:
Vi är redo vid 11.30, var ska vi träffas. Vi kommer båda två frågan blir vem får köra?!
Haha. Bra fråga.

Ska dra i mig lite frulle nu så rullar jag neråt sen. Vad är det för mack man hamnar på om man svängar av motorvägen när man kör söderut från Stockholm precis vid Södertälje för att tanka?

Warburton skrev:
Haha. Bra fråga.

Ska dra i mig lite frulle nu så rullar jag neråt sen. Vad är det för mack man hamnar på om man svängar av motorvägen när man kör söderut från Stockholm precis vid Södertälje för att tanka?

Preem, vid mc donalds. Vi står där vid halv tolv då vi lämnar av dottern först.
Du har pm snart med mitt mobilnr.

Som sagt - tack för turen, Heli & Svante! Det var trevligt! Och kul!
Det blev nåt varv till på Tungelsta för mig och lite fika på Rosenhill, sedan hemfärd via 73:an (öken).

Warburton skrev:
Det blev nåt varv till på Tungelsta för mig och lite fika på Rosenhill, sedan hemfärd via 73:an (öken).

Tack själv, alltid kul att träffa trevliga människor.

Warburton skrev:
Instämmer i Svantes inlägg; :tummenupp tack själv och passa dig för tungelstavägen det är beroendeframkallande. :) Vi ses kanske fler gånger i sommar.

Här är en S-täljebo till som gärna hakar på om det blir nån mer körning på lite roliga vägar :) Känner inte så många här i stan(inflyttad) så ni får gärna visa lite mer av de trevliga vägarna som finns häromkring :)

VKR skrev:
Här är en S-täljebo till som gärna hakar på om det blir nån mer körning på lite roliga vägar :) Känner inte så många här i stan(inflyttad) så ni får gärna visa lite mer av de trevliga vägarna som finns häromkring :)

Kanon :tummenupp kolla in då tråden och haka på nästa gång, vi är några som gärna vill ha sällskap istället för att brumma själv och vill lära känna nytt folk dessutom har vi hela sommaren framför oss. :banana

VKR skrev:

Välkommen till tokstan! Bara att haka på när vi ska ut :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...