Södertäljefolk som vill köra!!

Tack för hjälpen .. som svar på frågan du ställde så vid 10000 är det
dax att växla .. rödar vid 12000 ...

Blir det något åka i helgen som kommer om vädret håller i sig?

Nu är man sugen på att träffa lite mc folk.

Klart det blir åka i helgen :yoparty
Visserligen ska det bli mulet och kyligt till på lördag enligt SMHI men man vet ju aldrig.
Kan ju sätta en preliminär tidpunkt på lördag vid slussen... säg twelve o clock kanske??

Klart det blir åka i helgen :yoparty
Visserligen ska det bli mulet och kyligt till på lördag enligt SMHI men man vet ju aldrig.
Kan ju sätta en preliminär tidpunkt på lördag vid slussen... säg twelve o clock kanske??

Ja, det återstår att se.
Om hojjen är klar från service och ifall man har snälla föräldrar som kan ställa upp med att ta barnen en stund, så
då kan det bli lite åka.. Men tiden får visa. :)

Mitt drivpaket skulle ha kommit idag! Inte med första postrundan iaf..... Sedan måste jag kapa o nita... nej det blir ingen tur idag inte.

PS. Någon som har ett kedjeverktyg/nitare?

gjode det med en tving och ett par muttrar och en metallbricka.
tvingen va dåra modell xl

2844935 Klart det blir åka i helgen :yoparty
Låter okej, dock skall jag spela ishockey på eftermiddagen. men kanske kan börja rundan mot gnesta hållet. G:a södertäljevägen till järna och sen droppar jag av för att hinna med matchen?!

Låter okej, dock skall jag spela ishockey på eftermiddagen. men kanske kan börja rundan mot gnesta hållet. G:a södertäljevägen till järna och sen droppar jag av för att hinna med matchen?!

Ja varför inte... Åkte den vägen igår, stannade till i björnlunda och fika lite. Helt ok förutom allt damm i mitten av vägbanan.

någån som ska ut imorgon??

Hej Tjockis!
Jag kan åka med dig imorn, slutar jobba runt 15:00 och sen hämta direkt till vagnhärad där hojen står... Häng på vet ja :)

Last edited:
Ja varför inte... Åkte den vägen igår, stannade till i björnlunda och fika lite. Helt ok förutom allt damm i mitten av vägbanan.

Hej Tjockis!
Jag kan åka med dig imorn, slutar jobba runt 15:00 och sen hämta direkt till vagnhärad där hojen står... Häng på vet ja :)

ja fy fan tunnis!
vart?? ska mötas?

Jävla jooonne asså fan dig jag kommer döda dig haha:D du får inte åka utan mig inte en endaste meter skall sätta ihopp motorn imorgon men kul och hänga på er med 58 bakdrev.. HAHA :D måste lösa de i veckan så kanske det blir nått til helgen =)

Lyckatill alla och ja skall ha mest lyckatill såhär på fyllan på en tisdag :D

ja fy fan tunnis!
vart?? ska mötas?

Jag och bruden drar till vagnhärad vid 3 tiden och hämtar hojen.
Kom till Preem macken vid 15:30 så får vi se vart vi tar vägen...
Om du inte har nåt annat förslag förståss...:confused:

Ta med lite folk om du hittar några.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP