Södertäljefolk som vill köra!!

damn, 1500 fria mil på 24 timmar. :D

tack, det har redan löst sig. nya moppen står här nu... den e snuskig

Haha... läste lite fort o fel där, mat&tröttdum, var på väg att göra middag :näsblod

Nya moppen ja... nää.. inte ett dugg avis... ikke. nope. nooosirrreee, no way jose, not me.. uhuhh... fan... Damn you. Damn you I say!

Det blir till att prenumerera på Bike och hoppas på att man vinner den R1:an :tungan

Nu skall jag mounta mig på /dev/bed

Tjo!

e det nån som hadde tänkt att dra på lelle träffen lr nått liknande i sommar som kommer:va

Jo hoppas att det blir nått åka iår har ju knäckt motorn så det blir DYYYYYYYRT och renovera efter som det inte finns några motorer som ligger till min hoj..

men vore kul och dra lite repor i sommar men man kan väl bara drömma :(

Jo hoppas att det blir nått åka iår har ju knäckt motorn så det blir DYYYYYYYRT och renovera efter som det inte finns några motorer som ligger till min hoj..

men vore kul och dra lite repor i sommar men man kan väl bara drömma :(
Jag har nog missat det, men vad fan har hänt?
Är inte helt 100, men jag är ganska säker på att motorn från GPX750 -87 -88 passar. Den har 1 hk mindre bara.

Jag har nog missat det, men vad fan har hänt?
Är inte helt 100, men jag är ganska säker på att motorn från GPX750 -87 -88 passar. Den har 1 hk mindre bara.

jag skämms och berätta vad som hännt :(
men du kan säkert gissa...

Som en dum liten mcmekaniker som man är så har man ju inte kolla oljan på länge och sen trycker man av en phet varvstopps-börnis som resulterar i att motorn börjar knacka:näsblod sedan efter att prova byta olja så knacka den lite mindre men den varva inte upp så den fick stå ett bra tag och nu har jag motorn på jobbet och det visar sig vara 2st vevlager som har gått åt fanders så att veven är bara att kasta :(

såå jag mår inte nått vidare nu asså:huvet får pilla på frächa 600rr och 1000rr varje dag och sen har man LIKET hemma det känns inte nå vidare men men

Man får väll tigga tillsig en bönpalls platts iår suuuuck :( :död
om inte man får låna nån hoj men det vet man att det händer ju sällan
kanske får låna en polares cbr600 men inte kul och hänga på er med 62kuggars bak:rolleyes:

jag skämms och berätta vad som hännt :(
men du kan säkert gissa...
Man får väll tigga tillsig en bönpalls platts iår suuuuck :( :död
om inte man får låna nån hoj men det vet man att det händer ju sällan
kanske får låna en polares cbr600 men inte kul och hänga på er med 62kuggars bak:rolleyes:

Hojar man kan skjutsa på? Vad är det?:D
Båda hojarna har rör som inte tillåter skjutspinnar.

Hojar man kan skjutsa på? Vad är det?:D
Båda hojarna har rör som inte tillåter skjutspinnar.

hehe sm det ser ut nu så har ja hitta enmotot där växellådan är åt helvette så den veven är helt skysst så skall köpa den mottorn och kasta i vevparti och de i min :)

senså blir det väll till och sälja den med ny renomverad motor osv :)

Om någon skulle ha vägarna förbi så jobbar jag som DJ på Texas longhorn i södertälje nästan varje helg =)
//Micke

Last edited:
hehe sm det ser ut nu så har ja hitta enmotot där växellådan är åt helvette så den veven är helt skysst så skall köpa den mottorn och kasta i vevparti och de i min :)

senså blir det väll till och sälja den med ny renomverad motor osv :)

Om någon skulle ha vägarna förbi så jobbar jag som DJ på Texas longhorn i södertälje nästan varje helg =)
//Micke

ok då ska man nog försöka att få tid och dra it och käka nån gång

Vad sägs som fredagen den 23 feb? Blir en trevlig kväll att fira 18 års dagen på.

Det får inte bli allt för sen dock. Ska med flyget till london dagen efter :)

hehe men ja jobbar som Dj på Texas longhorn baren en trappa upp så kommer dit vid 21 30 drygt =)

lirar musik där nästan varje helg :D

och min motor är ihopplockad om 2 veckor typ:yoparty

2749725 hehe men ja jobbar som Dj på Texas longhorn baren en trappa upp så kommer dit vid 21 30 drygt =)

lirar musik där nästan varje helg :D

och min motor är ihopplockad om 2 veckor typ:yoparty
äsch där är det ju bara en massa små killar med polerat,nack långt blonderat gay hår. Men maten är ju snarrig!!!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra