Wagge
Kiruna?
Har pluggat Interaktion & Design och inriktat mig emot produktutveckling och programmering.Vad är du för civilingenjör? Vet 2 företag som skriker efter en just i detta läge!
Bra jobb i sthlm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har pluggat Interaktion & Design och inriktat mig emot produktutveckling och programmering.Vad är du för civilingenjör? Vet 2 företag som skriker efter en just i detta läge!
Bra jobb i sthlm
Har pluggat Interaktion & Design och inriktat mig emot produktutveckling och programmering.
vad finns det falkenberg som lockar dig eftersom du nämner det, ios så har vi jävligt fina kurviga landsbyggdsvägar att rasta hojen på, vi har ju även falkenbergsbanan sen självklart har vi sveriges bästa torggrillsMOSnått mer
Kommer ursprungligen ändå från KIRUNA, så det blir ju en bit söderut därifrånGöteborg är en grym stad! Trevligt folk, fina flickor men tråkigt väder. Har aldrig varit med om mer moln/regn än här.
Från en utflyttad Ume-bo till en annan så kom hit för faen. Göteborgare & Norrläningar funkar fint![]()

...sen självklart har vi sveriges bästa torggrillsMOSnått mer

Vart i Gbg ska man bo då? Man vill ju inte bo där vart hojen med 100% säkerhet blir stulen och man får stryk om man går ut efter mörkret faller... Man vill inte heller ha 15k i hyra för 20kvm
Vart ska man söka bostad? Registrera sig i bostadskö etc...?
Blir det automatiskt en förort bara för att det är invandrartätt. Vad är då Malmö?? en förort?
Kan tänka mig detHitta bostad är inte det lättaste om man inte kan tänka sig hosta upp en jeffla massa stålar eller bo hur som helst vart som helst.

Kan tänka mig det
Har registrerat mig i bostadskö där nu iaf. Är hyresrätt nått att tänka på eller är det köpa som gäller?
Tjöping rijerar![]()
Hörru, vi har Ove´s Gatukök
fifan OVE´S går då inte av för hackor![]()
Ove`s låter lite gej.Hörru, vi har Ove´s Gatukök
fifan OVE´S går då inte av för hackor![]()
Vi har McAssalis.![]()
Vart i Gbg ska man bo då? Man vill ju inte bo där vart hojen med 100% säkerhet blir stulen och man får stryk om man går ut efter mörkret faller... Man vill inte heller ha 15k i hyra för 20kvm
Vart ska man söka bostad? Registrera sig i bostadskö etc...?

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |