PGH skrev:2368221Ja för f-n. Jag kan guida från Lund. Jag har full koll. Kommer garanterat inte tappa bort en enda hoj på denna tur, trust me![]()
Låter gött.. hehehe
ARGGHHH... Har bild på dig från nationalen... du e inte snygg!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PGH skrev:2368221Ja för f-n. Jag kan guida från Lund. Jag har full koll. Kommer garanterat inte tappa bort en enda hoj på denna tur, trust me![]()
Kazta skrev:2368180K*Ken
bla, bla, bla, bla...
Gör om gör rätt!!
Vi kan alla konstatera att Kaztas hamster är död och inte springer i hjulet längre. Alterntivt har hamstern semester och har tillfälligt ersatts av en gulsfisk som bara simmar runt och inte driver något alls.Kazta skrev:2368186Fast, iofs.. frågan är om man ska med..... Har grejer att göra den 26 Sep.
Hmmm..... kommer det att finnas någon som inte kör fel???![]()
Du ska köra ducce denna gången!Maverick_ou812 skrev:2368237Vi kan alla konstatera att Kaztas hamster är död och inte springer i hjulet längre. Alterntivt har hamstern semester och har tillfälligt ersatts av en gulsfisk som bara simmar runt och inte driver något alls.
Som sagt... den 23:e var det
Maverick_ou812 skrev:2368237Vi kan alla konstatera att Kaztas hamster är död och inte springer i hjulet längre. Alterntivt har hamstern semester och har tillfälligt ersatts av en gulsfisk som bara simmar runt och inte driver något alls.
Som sagt... den 23:e var det
Kazta skrev:2368244Har aldrig haft en hamster i hjulet och kommer aldrig att ha det![]()
Självklart Sickan! Ska det posörköras och väckas infödingar så finns inget annat alternativ.Solid snake skrev:2368242Du ska köra ducce denna gången!
Har du prövat en ducce nån gång? Nej just det.PGH skrev:2368249Nä, det är bara duccar som har detVi vet alla hur fort (läs sakta) det går...
Solid snake skrev:2368261Har du prövat en ducce nån gång? Nej just det.
Eller nånting med 2 cyl öht som inte börjar med africa? Nej just det.![]()
TRANSAlp.PGH skrev:2368284En gång i tiden för LÄNGE sedan hade jag faktiskt en transalp. Det är väl som en ducce va! Aldrig mer än sådan hoj, säger jag.
HbgQ skrev:2368293:corn
Boy´s fight![]()
Zenit skrev:2368320ah härligt med en sån här ny o fin tråd känns som hemma =)
får se om jag lycka röra mig nog o sitta på en bönpall om någon vill ha mig där bak eller kanske rent av så kör jag sj om jag kan röra mig nog uppdaterar när de känns lönt..![]()
Maverick_ou812 skrev:2368258Självklart Sickan! Ska det posörköras och väckas infödingar så finns inget annat alternativ.![]()
Dessutom är det numera en touringducce jag har!![]()
PGH skrev:2368336Du är hjärtligt välkommen till turen. Hade varit en kalas-comeback ju. Håller tummarna för att du kan köra själv.
pjohan skrev:2368349Men vad fan, återigen väljer ni en helg som jag inte kan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |