Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Du är en fin kille PGH.PGH skrev:2477320Är fixat herr Stürmbaumführer!!! Gotta go.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du är en fin kille PGH.PGH skrev:2477320Är fixat herr Stürmbaumführer!!! Gotta go.

Maverick_ou812 skrev:2477402Du är en fin kille PGH.![]()
PGH skrev:2477206Nu skall jag snart åka o köra lite skäl för min månadpeng. Gud nåde den som tar nr 1500. Det är mitt, bara så ni vet. Ja, ok om HbgQ tar det. Men ingen annan, kapische!?!?!?!?
Måste bara avslöja lite nu, tvättade hojen idag o kollade över den lite. Kollade luften i däcken osv. Vad upptäcker jag till min fasa, framdäcket mätte till ca 1,1 istället för 2,2 som jag normalt har... Vem har varit framme??? Tyvärr så är detta allvar nu.
AHA!!!imaster skrev:2477090Första meningen:
![]()
vid varje rödljus.NTV janne skrev:2477683Håller tummen uppe för att om precis kl 22:30 är 1500 inlägget på plats.
Igår kom det ca 2,5 timmar ca 40 inlägg. Nu har vi 80 inlägg det tar då med snabbare inlägg ca 3-4 timmar.
"TUMMEN UPP FÖR DET"

NTV janne skrev:2477683Håller tummen uppe för att om precis kl 22:30 är 1500 inlägget på plats.
Igår kom det ca 2,5 timmar ca 40 inlägg. Nu har vi 80 inlägg det tar då med snabbare inlägg ca 3-4 timmar.
"TUMMEN UPP FÖR DET"
" osv. Ni förstår nog.skerfe skrev:2477724Varför har ingen kommenterat mitt über-race mot en nästan sportbil!?Ni ska vara imponerade och gärna överösa mig med komplimanger som "shiiit va gryymt
" osv. Ni förstår nog.
Zenit skrev:2477736äh sån fjortis hittepå historia![]()
visa bilarna varför de har stödhjul![]()

skerfe skrev:2477748Hmpf... Du är bara avundsjuk!![]()
NTV janne skrev:2477751Om föraren i sportbilen sitter och sover kan till och med min gamla mor dra i från han med sin gamla " häck ".
Bättre skrytande kan ni...?
Zenit skrev:2477780va e detta för snack nu tillbaka till min mycket viktiga fråga som ingen svara på....
kan John (heter de på svenska osså va?) höra katten gustav eller är de bara vi som läser/tittar som gör de?
|
|
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National
Årets Gotland Grand Nationa... |
|
|
Nytt om H-D Bagger-Världscupen
Under en presskonferens på ... |
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|