BeBe
Full fart spar tid...
......Gammeldansk, Absinth, GaJol-shots och Flytande Ondska dricks med märkvärdig glädje i det sällskapet.![]()
Absint ja....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
......Gammeldansk, Absinth, GaJol-shots och Flytande Ondska dricks med märkvärdig glädje i det sällskapet.![]()
Hehe, träffade dig vid Jalla Jalla-vagnen för en 45min sedan. Fan att man har hojen i garage i Tomelilla annars hade jag med varit ute och kört!
Vet inte vilket håll vi kör imorgon, vi kör från Tomelilla iaf.. Häng på där om du inte hittar nån annan!
/sulis
Idag eller? Jisses... ni är ute i god tid!!Kör du med sirbarret så möter ni upp mig på bilbengtsson i sjöbo. tror det var 19:45
Kefflaby, det är JKay territory!Vem kör från kävlinge eller förbi så kan ja kanske haka på redan där..
Hehe, träffade dig vid Jalla Jalla-vagnen för en 45min sedan. Fan att man har hojen i garage i Tomelilla annars hade jag med varit ute och kört!
Vet inte vilket håll vi kör imorgon, vi kör från Tomelilla iaf.. Häng på där om du inte hittar nån annan!
/sulis
Idag eller? Jisses... ni är ute i god tid!!![]()
Vi andra lämnar Eslöv 09:30 imorgon.
afan .. var du där med The Crackless Cracker (saimon) ?? ..
rätt okej väder att köra i!! ...
kan juh mötas på BB i sjöbo .. vid .. 07.45 som jag tror JesperN menade..
Haha, det stämmer.. Crackern, min privata chafför (bil)!
Ja just det, vi skulle ju möta upp med dig (Jesper) i Sjöbo. Klockrent! Ses vid 07.45..![]()
du är fan galen... du skojar inte? eller är jag för full för att fatta.... inte bra när man är full 10 på morgonen.. herregud........![]()
Nu har denne svensken spanat lite på rundan och vid Stockamöllan ser det ut som följande:
Fronten ligger mellan: X 45,7 Y 67,9 och X 56,1 Y 23,8
Fi beräknas anfalla från Norra Vram....M understruket.
Egna s tyrkor har omgrupperat vid Ystad och säkrar infarten till Malmö. Möjlig förstärkning kan ske via 104 till Bjärsjölagård.
Beredduppgift: Ta Kristianstad, upprätta infartspost och genomför FATAM.
Frågor på detta?
VERKSTÄLL!!
![]()
Nu är mullerrören på igen iaf! Återstår bara att lyckas komma upp imorrn...samt lite gött väder!![]()
Samt den extremt känsliga posörfrågan...svart eller rött visir...![]()
hahha..... ush :=( fick inte bra på det testet
Nä, jävla fyllo!![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka