Carro1 skrev:2377934Tackar för inbjudan, men själv ska man jobba på söndag.![]()
Då får vi nästan hoppas på lite service den här gången då, du kan väl försöka iaf

-@
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Carro1 skrev:2377934Tackar för inbjudan, men själv ska man jobba på söndag.![]()
OK tack, då lägger jag ner vapnen så kan vi köra "krigs-rygg-dunkar-snack" på söndag.War-psycho skrev:2377998Såja såja... det var bara en liten påminnelse i all välmening.![]()
Vill ju att du ska komme med denna gång, så vi kan gagga lite krigsminnen.![]()
Står reg nr i sifferform på regbevisetPlonkan skrev:2377994men kruxet var som sagt hur man "skriver" reg.numrets bokstäver med siffror, vilket jag tyvärr inte lyckades luska fram.![]()
"rugg-dunkar" ?Plonkan skrev:2378004OK tack, då lägger jag ner vapnen så kan vi köra "rugg-dunkar-snack" på söndag.![]()
![]()
![]()
Jo, men det hade jag ju inte med mig...rBy skrev:2378007Står reg nr i sifferform på regbeviset![]()
Ohja, eller så placerar jag någon annan i kassan så man slipper ditt gnatd1ce skrev:2378003Då får vi nästan hoppas på lite service den här gången då, du kan väl försöka iaf![]()
![]()
![]()
-@
Skriv in det i telefonen...Plonkan skrev:2378013Jo, men det hade jag ju inte med mig..., men ska kolla hemma på't och memorera.
![]()
Carro1 skrev:2378019Ohja, eller så placerar jag någon annan i kassan så man slipper ditt gnat![]()
![]()
Men du ska väl inte med ?d1ce skrev:2378003Då får vi nästan hoppas på lite service den här gången då, du kan väl försöka iaf![]()
![]()
![]()
-@
Hm, vänta du bara, rätt som det är så slinter även du på tangenbordet och då...War-psycho skrev:2378009Sorry, kunde inte låta bli...
(Vet att du har ändrat nu.)
Det gör jag ju hela tiden...Plonkan skrev:2378026Hm, vänta du bara, rätt som det är så slinter även du på tangenbordet och då...![]()
![]()
War-psycho skrev:2378025Men du ska väl inte med ?
(Inte anmält dig i pollen iallafall.)
Konstigt att jag inte märkte av något av den där snabbheten när jag åkte med sistd1ce skrev:2378033I'm ghåååstrajder, ungefär... Snabb som fan när man minst anar det, definitivt hemlig också
-@
Zorro kanske?d1ce skrev:2378033I'm ghåååstrajder, ungefär... Snabb som fan när man minst anar det, definitivt hemlig också
-@
d1ce skrev:2377985Bönan, ska du med på söndag? Eller kommer jag få syssla med annat än ligga å mysåka med dig din stoppkloss!
-@
Eller på insidan av låretWar-psycho skrev:2378021Skriv in det i telefonen...![]()
Plonkan skrev:2378043Zorro kanske?![]()
Valrog skrev:2378051STOPPKLOSS????
Akta dig så du inte retar upp en gammal björn...![]()
Carro1 skrev:2378042Konstigt att jag inte märkte av något av den där snabbheten när jag åkte med sist![]()
![]()
Carro1 skrev:2378042Konstigt att jag inte märkte av något av den där snabbheten när jag åkte med sist![]()
![]()
d1ce skrev:2378058Jo, det är min latinocharm isf...![]()
-@
Farbror, alla hr vi våra begränsnignar, synd att just din är hojåka... Du kanske borde ta en kurs? Vi kan börja med att lära dig hitta 2:an, blir lite lättare att hänga med då![]()
-@
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph