Såså NÄra!!!!!!

jonas47

F Racing
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:(
Var ute me fru Berg o sladda lite i solen :D Tyckte att hon började åla lite men tänkte inge mer på det utan åkte in till verkstaden o snacka lite skit. När vi stå där vid fru Berg o snackar så säger än av gubbarna du det saknas lite skruvar i gaffel fram!!!
:crash eee vadå sa jag! o böjde mej ner o tittade. Där satt det bara en skruv kvar som håller fast däcket. Det ska va fyra!!!!!!!!!!! Gissa om man vart lite ............... Satt en kvar o den satt löst, har jag hafft tur som inte tappat däcket ?

ETT STORT TACK TILL AFFES MC FALUN NI E GULD
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

(gissa om jag kommer att titta alla skruvar i Fort)

Doppa husan i en bassäng med loctite så är problemen lösta :tummenupp

äsch.. vadå då? lossnar de så får du wheela till verkstan nästa gång istället :rolleyes:

Där satt det bara en skruv kvar som håller fast däcket. Det ska va fyra!!!!!!!!!!! Gissa om man vart lite ............... Satt en kvar o den satt löst, har jag hafft tur som inte tappat däcket ?

[/B]

har du skruvat med hojen sen du köpte den? om inte vet vi ju vem vi kan skylla på. hoppas inte jag var med på ett hörn bara.
på min nya -99 jag köpte så satt exakt de skruvarna oxå löst. kollade bara för skojs skull läget på nya -03:an oxå. tror du inte de satt löst på den oxå!!! :skrämd
aldig hänt sen dess, vilket känns tryggt.
//m

Re: Re: Såså NÄra!!!!!!

mindraper skrev:
har du skruvat med hojen sen du köpte den? om inte vet vi ju vem vi kan skylla på. hoppas inte jag var med på ett hörn bara.
på min nya -99 jag köpte så satt exakt de skruvarna oxå löst. kollade bara för skojs skull läget på nya -03:an oxå. tror du inte de satt löst på den oxå!!! :skrämd
//m

Haha ja vem vet! ska inte aklaga någon! klantigt av mej att inte titta :crash

Re: Re: Re: Såså NÄra!!!!!!

jonas47 skrev:
Haha ja vem vet! ska inte aklaga någon! klantigt av mej att inte titta :crash

Nej har inte skruvat me den! inte där iallafall. Det roliga är att jag kört ganska mycket senn jag var ner till örebro å hämta Fru berg. Så jag måste ha bra me tur :öl

Køpte min -99 med mindraper.....satt løst på min med :skrämd
Kørde inte så mycket med min innan jag upptæckte det....kul ær det inte.

men KUL att du har KUL med Busmobergaren :D

Jag kollar alltid över alla bultar då och då och ser så de sitter...

jonas47 skrev:
Var ute me fru Berg o sladda lite i solen :D Tyckte att hon började åla lite men tänkte inge mer på det utan åkte in till verkstaden o snacka lite skit. När vi stå där vid fru Berg o snackar så säger än av gubbarna du det saknas lite skruvar i gaffel fram!!!
:crash eee vadå sa jag! o böjde mej ner o tittade. Där satt det bara en skruv kvar som håller fast däcket. Det ska va fyra!!!!!!!!!!! Gissa om man vart lite ............... Satt en kvar o den satt löst, har jag hafft tur som inte tappat däcket ?

ETT STORT TACK TILL AFFES MC FALUN NI E GULD
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

(gissa om jag kommer att titta alla skruvar i Fort)

Re: Re: Såså NÄra!!!!!!

mindraper skrev:
//m
Eh, oj :eek:
Men å andra sidan vet vi ju vem som alltid får skit för att allt sitter fast så in i h-vete när jag har varit framme så jag känner mig rätt oskyldig.
Tur det inte hände nåt Jonas *torkar-svetten-ur-pannan-smileyn*

Re: Re: Re: Såså NÄra!!!!!!

Supermoto skrev:
Eh, oj :eek:
Men å andra sidan vet vi ju vem som alltid får skit för att allt sitter fast så in i h-vete när jag har varit framme så jag känner mig rätt oskyldig.
Tur det inte hände nåt Jonas *torkar-svetten-ur-pannan-smileyn*

Tror inte det va du! dom har nog skakat ut av sig själva. Fru berg skakar ju ganska lite när man ligger i :D

*/ ?>
Back