Mingves
Guest
..brukar jag inte gilla men den som går just nu på femman "min stora feta festman! e bara så djävla bra!!! Är det fler än jag som kollar på den? Fan vad jag garvar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mingves skrev:..brukar jag inte gilla men den som går just nu på femman "min stora feta festman! e bara så djävla bra!!! Är det fler än jag som kollar på den? Fan vad jag garvar...
Mingves skrev:Denna såpa är super, de lockar en tjej till en vad hon tror en datetävling. Men det slutar med att hon träffar slusken och om hon skall vinna 1 miljon dollar så måste hon övertyga familj+vänner att hon älskar han...och han är självklart en skådis vilket hon inte vet
Kansas-freaks of nature skulle passa som ledmotiv till denna såpa..
målgruppen är tydligen 28+OLJEKYLD GSXR skrev:Jag har sett trailern och undrat vilken målgrupp ett sånt program har, nu vet jag.
Mingves skrev:målgruppen är tydligen 28+

OLJEKYLD GSXR skrev:Jag har sett trailern och undrat vilken målgrupp ett sånt program har, nu vet jag.

när ska du börja snacka hoj då??Mingves skrev:..brukar jag inte gilla men den som går just nu på femman "min stora feta festman! e bara så djävla bra!!! Är det fler än jag som kollar på den? Fan vad jag garvar...

Skorpan skrev:när ska du börja snacka hoj då??![]()
Chrille skrev:Det gör han under de kategorier man snackar hoj....
Föjande anger ju klart och tydligt att om man vill diskutera annat än hojar så är det här man ska göra det.
"Det s.k "OT" (off topic) forumet är till för diskussioner som inte passar i MC-diskussionsforumet. Följ Reglerna!..."
Jo det har det visst, "Son of the beach" är super, notch jonsson är grym.UrbanTiger skrev:Sedan Baywatch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
la ner har det inte funnits nå bra såpor på TV värda att se
Tur att man kan kolla på Viasat Ticket2 och CanalDigital Kiosk 10, 11 & 12![]()
va e de?UrbanTiger skrev:Äsch då kollar vi hellre på hydraulfilmerna på Ticket och Kiosk![]()
![]()
![]()
![]()
Hydraulfilmer. Man pumpar. Fast egentligen borde det väl heta pneumatikfilmer?Mingves skrev:va e de?

Kunde nästan gissa det..UrbanTiger skrev:Kiosk är betalkanal (gratis) på CanalDigital
Ticket är betalkanal (gratis) på Viasat

|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |