Von Vettet
Ny medlem
så efter ca 400 mil så kändes den något begnagen. Så nu när man e utan hoj så hör man mer å mer om de nya premierna vilket osökt får en in på en stunthoj ala oförsäkrad alternativt en halvförsäkrad motard.....jag vet inte....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Von Vettet skrev:2610359så efter ca 400 mil så kändes den något begnagen. Så nu när man e utan hoj så hör man mer å mer om de nya premierna vilket osökt får en in på en stunthoj ala oförsäkrad alternativt en halvförsäkrad motard.....jag vet inte....
Von Vettet skrev:2610359så efter ca 400 mil så kändes den något begnagen. Så nu när man e utan hoj så hör man mer å mer om de nya premierna vilket osökt får en in på en stunthoj ala oförsäkrad alternativt en halvförsäkrad motard.....jag vet inte....
Zilversurfer skrev:2610682Motard är bull! 75% tråkigt 25% askul. Kör lägg pengarna på ERF istället. Du har pratat om det i 4 år nu, kanske dags att göra slag i sak.
Mvh//ZS
Willew skrev:2610891Jag betalar 3600 hel/hel på länsförsäkringar men det kvittar för imorgon byter jag den mot en 929 -01
Motard e bull !!!!! Hade min 1 månad och e redan trött på den...
Köp inte motard.....
Talpai skrev:2610807Komigen nu Von fettet, Upp till bevis hur du kör på banan, här kan du wheela utan att bli utkastad o skälld på bara för du vill ha skoj.
Jag kan stå i depån o läsa dina psalmer.
Green skrev:2610937hade missat helt att du hade köpt en motard..
Ngon som vet ifall försäkrnings premierna kommer att ga upp? och hur mkt o när?
Snällt att göra det på Juli med när alla vill köra hoj....JKay skrev:2611713Trafikförsäkringen ska upp
Hur mkt vet ingen..bara en massa lösa rykten
När: 1 Juli 2007
VV kan teoretiskt bli en snabb och duktig tävlingsförare, men det vill han inte, han trivs bäst när han får wheela inför publik på Sjöborakan & tillbringar helst sin fritid med att ljuga för trafikpolisen.Zilversurfer skrev:2610682Motard är bull! 75% tråkigt 25% askul. Kör lägg pengarna på ERF istället. Du har pratat om det i 4 år nu, kanske dags att göra slag i sak.
Mvh//ZS
Von Vettet skrev:2610359så efter ca 400 mil så kändes den något begnagen. Så nu när man e utan hoj så hör man mer å mer om de nya premierna vilket osökt får en in på en stunthoj ala oförsäkrad alternativt en halvförsäkrad motard.....jag vet inte....[/QUOTE
köp min streetfighter
konon skick ,bra försäkring.
GSXR1100R skrev:2611783VV kan teoretiskt bli en snabb och duktig tävlingsförare, men det vill han inte, han trivs bäst när han får wheela inför publik på Sjöborakan & tillbringar helst sin fritid med att ljuga för trafikpolisen.
Von Vettet skrev:2614065jag är ingen snabb förare
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden