Sålde min Gxxr nyss, Vad blir nästa?

Henren

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2004
Hoj
Ingen hoj
Sålde precis min Suzuki Gsxr 750 -91, gick hur bra som helst. Inga skuggor med hojen! Har gått o velat till o från i ett år om ja ska sälja eller inte. Nu kom det en kille o det känns fel men samtidigt konstigt!

Åkte lite mer än 200mil förra året, har 2 små barn under 3 år och köpt hus med tanten (som sedan flyttade ut) så nu är man själv.

Vet att ja kommer vilja köpa nytt, har varit inne på en Supermotard länge, då kör man inte lika fort som med en R-hoj!

Men andra delan av mig säger att man kanske ska ha en nyare R-hoj. Fördelen med min gamla är försäkringen samtidigt visste ja vad ja hade men vet inte vad ja får! Om ni förstår vad ja menar!

Så vad har ni till salu för en bra peng?

Jag köpte en sådan hoj du precis sålde i höstas, har bara provkört den vid köptillfället så gissa om jag vill att det ska bli vår snart. :4skrika

Jag har nog inte tänkt ha den här hojen i mer en två sesonger, men det blir surt o byta upp sig då försäkringspremien stiger ganska rejält om man ska ha nått nyare med samma prestanda..

Hoppas du hittar nått snart, för våren är påväg (eller?). Nästa hoj jag köper ska i alla fall va en V-Twin! :yoparty

Henren skrev:
Sålde precis min Suzuki Gsxr 750 -91, gick hur bra som helst. Inga skuggor med hojen! Har gått o velat till o från i ett år om ja ska sälja eller inte. Nu kom det en kille o det känns fel men samtidigt konstigt!

Åkte lite mer än 200mil förra året, har 2 små barn under 3 år och köpt hus med tanten (som sedan flyttade ut) så nu är man själv.

Vet att ja kommer vilja köpa nytt, har varit inne på en Supermotard länge, då kör man inte lika fort som med en R-hoj!

Men andra delan av mig säger att man kanske ska ha en nyare R-hoj. Fördelen med min gamla är försäkringen samtidigt visste ja vad ja hade men vet inte vad ja får! Om ni förstår vad ja menar!

Skulle jag vara du, så skulle jag genast köpa en GSXR1100-91 (eller 750 igen).

Och sen slå mig själv i huvudet med en hammare nästa gång jag får för mig att byta. :)

War-psycho skrev:
Skulle jag vara du, så skulle jag genast köpa en GSXR1100-91 (eller 750 igen).

Och sen slå mig själv i huvudet med en hammare nästa gång jag får för mig att byta. :)

:-) Hade en Gsxr 750-93 året innan! Har åkt så lite därför ville ja sälja den samtidigt som ja vill åka Supermotard, men det är ju mer pengar ovavsett vad man ska ha...

Ska ja ha en liknande hoj som Gsxr så får ja ju betala samma pengar, och då kunde ja behållt min för den gick kalas!

Rasorblade skrev:
supermotard såklart!!! :tummenupp

Ja då kör man inte så fort, Köpte en ny Ktm 640Sm -02... körde 190mil sen sålde ja den! Var riktigt kul. Så därför är ja sugen på en SM igen!

Har även en Yamaha YZ 250 -01 med en kompis...som ja tänk åka lite på när ja får tid!

Varför hoj huvudtaget när man bara kör 200 mil på ett år :3freak bara kapital förstörelse :7peta

lr låter inte frugan dej köra får smyga ut om nätterna för att åka lr :hihi

Henren skrev:

Du är möjligen inte polare med myran?

Gottis skrev:
Varför hoj huvudtaget när man bara kör 200 mil på ett år :3freak bara kapital förstörelse :7peta

lr låter inte frugan dej köra får smyga ut om nätterna för att åka lr :hihi

Har inte gjort förlust på mina Gsxr, men Ktm 640:in som ja köpte ny förlorade ja 5000kr på!

Jo hon har låtit mig köra, men vi har 2 små barn och ett jobb som tar tid!

Nu bor hon inte under samma tak längre, så varannan vecka blir det nog ÅKA av isåfall!

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back