Sålde hojjen =(

Nemal

Köttätare
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
R1 2001 Turbo
Tjo gott folk!
Sålde hojjen nyss med en tår i ögat :(
Var ganska konstigt faktiskt, tog bort annonsen på blocket för att det igentligen inte fanns någon anledning till att sälja då hojjen går riktigt bra och ser riktigt bra ut men ändå är de kul att byta. Iallafall, tog bort annonsen för 2 veckorssen från blocket och tänkte inte på att den låg kvar på sporthoj.com. Ringer en riktigt trevlig kille och vill se den, Fick lite hjärtklappning och tänkte jaja, titta kan han ju alltid. Idag kom han och tittade, provade och köpte. Fan fan fan. Men å andra sidan e de asa kul att byta + "ombyte förnöjjer". Jag e både ledsen och glad att ja ska skaffa annan =)

Så e de me de =)

E nog ute efter något i stil med z1000 eller uppsittande sportliknande hoj. Någon som har lite förslag?

Mvh Den hojjlöse!!!

Last edited:
Ja, det var en riktigt fin hoj du hade. Men som du säger, det är kul med nya grejer.
Jag har ochså funderat på att köpa en Z1000 nästa sommar. Jag gillar även den nya Aprilian Tounon och Yamahas FZ1N. Kanske ett Monster?

Hoppas du hittar en ny hoj snabbt.

/Adam

Adde87 skrev:
2158742 Ja, det var en riktigt fin hoj du hade. Men som du säger, det är kul med nya grejer.
Jag har ochså funderat på att köpa en Z1000 nästa sommar. Jag gillar även den nya Aprilian Tounon och Yamahas FZ1N. Kanske ett Monster?

Hoppas du hittar en ny hoj snabbt.

/Adam
Tjo!
De hoppas ja oxo, men om någon ser något sport-aktigt för runt 50 lappen så sticker jag å hämtar direkt =)
:gnissla
Mvh

Nemal skrev:
2158520 Tjo gott folk!
Var ganska konstigt faktiskt, tog bort annonsen på blocket för att det igentligen inte fanns någon anledning till att sälja då hojjen går riktigt bra och ser riktigt bra ut men ändå är de kul att byta. Iallafall, tog bort annonsen för 2 veckorssen från blocket och tänkte inte på att den låg kvar på sporthoj.com. Ringer en riktigt trevlig kille och vill se den, Fick lite hjärtklappning och tänkte jaja, titta kan han ju alltid. Idag kom han och tittade, provade och köpte. Fan fan fan. Men å andra sidan e de asa kul att byta + "ombyte förnöjjer". Jag e både ledsen och glad att ja ska skaffa annan =)

Så e de me de =)

E nog ute efter något i stil med z1000 eller uppsittande sportliknande hoj. Någon som har lite förslag?

Mvh Den hojjlöse!!!

Jaså minsann, jaja de blir säkert lyckliga ihop :tungan
Lite mer streetfighter stuk nu då?
Z1000 är GRYMT snygg, köp en sån du!

Jag stannar nog vid min ett tag till! :banana

hehe

Nemal skrev:
2158520 Tjo gott folk!

Så e de me de =)

Mvh Den hojjlöse!!!
Får tacka för en bra affär. och du är välkommen att komma köra när du vill :yoparty .. Hojen går faktiskt duktigt bra, ska kolla upp det där me helsystem och dylikt. hoppas du hittar nåt snart, för som jag berätta för dig
att det är inte kul utan hoj.
säg till om du är nere i skåne nån gång :fyllisar
mvh Eric

Har sneglat lite på en Honda x11, riktigt feta... Kanske blir en sån =)

Mvh

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...