Såld...

Nailer

Surgubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 900SS
Nu är min kära LC4:a såld... Hoppas du får ett bra hem i sigtuna. Jag kommer att sakna hojen i år men två vändor till sjukan är nog. Nu är det 3-5 veckor innan nyckelbenet läker, det är inte kul längre. Tror det blir en ducati till nästa säsong men jag är inte säker. Är man för gammal för att köra? Ska man satsa på en glidare?? Blääää....

Meningslöst inlägg det vet jag men imorrn ska man slutbetala lånet på hojen och skicka in regpappren så bytet går igenom. Jag hoppas nya ägaren är lika nöjd med denna hoj som jag har varit...

//Hojlös... :(

Men... Men.... DITT AS!

Sådär kan du ju inte hålla på! Det SKA göra ont... (säger killen som inte fått ont än... :))

Hrmpf. Jaja... Gå nu å köp dig en lite tyngre sak och ta med gumman så kanske du tar det lite försiktigare? :)

Jaja. You'll be back.

/Lucky9

Nailer skrev:
Nu är min kära LC4:a såld... Hoppas du får ett bra hem i sigtuna. Jag kommer att sakna hojen i år men två vändor till sjukan är nog. Nu är det 3-5 veckor innan nyckelbenet läker, det är inte kul längre. Tror det blir en ducati till nästa säsong men jag är inte säker. Är man för gammal för att köra? Ska man satsa på en glidare?? Blääää....

Meningslöst inlägg det vet jag men imorrn ska man slutbetala lånet på hojen och skicka in regpappren så bytet går igenom. Jag hoppas nya ägaren är lika nöjd med denna hoj som jag har varit...

//Hojlös... :(

Svikare :D

Glidare kan det ju inte bli i framtiden, ta en högfartstourer istället så ni kan göra blixtvisiter ner till grappalandet och maffiasläkten. :D

inte säljer man hojen för man går sönder!!!! är man sjukskriven så har man massa tid att skruva sönder hojen! själv har man bara motorn i ramen som det ser ut nu... men på måndag måndag ,tisdag så är hojen i myskick!!!
Det är svårt att klara sig utan hoj! abstinensen blir försvår!! snart har du klivit ner i träsket igen!!

Mvh Mcbudet med nästan läkt knä

man ska aldrig ge upp, krachade min gixer 1000-03, var i sadeln igen innom två veckor, gör dock lite ont att stunta med sprickor i revbenen, skallrande hjärna efter hjärnskakning

Skall jag komma förbi o burna med 400.an så du blir glad?
Jag kör ju förbi ditt hus varje dag, numera får man väl inte se hojen stå i garaget längre då..
Men du är väl en lycklig man nu med hustru o allt?

Hur länge hann du vara gift innan du sålde hojen? 6 dar?

Påminn mig om att aldrig gifta mig... ;)

Å andra sidan lär väl det inte hända... Jag måste väl ha tillstånd både från Pappa Nailer och Pappa gpf för att få gifta mig... Men iofs... Ni kanske gifter bort mig om jag gjort nåt hyss... Som straff. :)

Jag håller med gpf... en högfartstourer skulle nog passa fint. Då blir donnan glad oxå.

/Lucky9

Hehehe nja det är inte gummans fel att hojen är såld, det känns helt enkelt inget kul längre... Abstinensen lär dyka upp i juli senast så vi får väl se vad som händer ;)

Lutar åt en ducce igen i så fall... :)

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!