mr_rockster
www.jsfoto.com
... men fulare än så går det inte att få den
... Med stora läppen, lampa, skylt och skitig...
Fast jag tycker om min italienska ändå
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=597896#post597896
Fast jag tycker om min italienska ändå
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=597896#post597896