Såg ni outsiders ?

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Ja vet inte vad dom pratar om :D

Dom målar upp motorsport som någonsorts dödssport där hälften där varje race...

Och ja om man slutar träna, DÅ! kommer alla leder lossna och man faller isär :hihi :tummenupp

Ni som ser/såg det vet va jag pratat om.

Dom borde verkligen sluta att ta i så in i helvetet när dom överdriver..

haha.. startade oxå en tråd om det precis.. Streetrace i ett garage..

suck.. om jag skulle göra ett reportage omnåt jag inte hade en aning om hade jag tagit reda på lite fakta innan.. och inte bara lyssnat på första bästa galning som tror dom är bäst i världen bara för att dom halkat in på ett bananskal..?

HenRRik skrev:
haha.. startade oxå en tråd om det precis.. Streetrace i ett garage..

suck.. om jag skulle göra ett reportage omnåt jag inte hade en aning om hade jag tagit reda på lite fakta innan.. och inte bara lyssnat på första bästa galning som tror dom är bäst i världen bara för att dom halkat in på ett bananskal..?

Ja just den sista scenen med street racet i garaget, va ju så pinsamt att man ville krypa under köksbordet :hihi Ooooh ja vann med min corvette mot en seat! ooooohhh vad bra jag är :rolleyes:

O annies enduro vägde 200 kilo enligt reportern,dom måste ju fan ha blandat ihop det med dakarhojen.

Tycker dom skulle knuffat varandra i kundvagnar a'la jackass istället,hade varit mer underhållande,P-HUS,VINTER,HALT=olidligt spännande........NOT.

ktmjacke skrev:
O annies enduro vägde 200 kilo enligt reportern,dom måste ju fan ha blandat ihop det med dakarhojen.

Tycker dom skulle knuffat varandra i kundvagnar a'la jackass istället,hade varit mer underhållande,P-HUS,VINTER,HALT=olidligt spännande........NOT.

annie körde ju motorcross men jag såg igen cross någon stans

Det gäller att ta i och dra egna slutsatser för det ska bli bra i teve :hihi
Hela streetraceinslagen var lite skämsiga tycker jag...

Såg själv på programmet och måste säga att det är riktigt sjukt att de framställer vissa sporter som om det vore att leka med döden varje gång man utövar den :skrämd

Tänker främst på de som tittar på programmet som inte alls är insatta i motorsport. Månha lär ju troligtvis gå på allt som sades. Skadar ju sporten om inte annat... Trsit :mad:

Ja jisses!!

Det blev nog inte som Team Jenny tänkt sig..

Fan vad löjliga dom var! Hur långt var rejset i garaget? 50m? Också värsta segerpokalen och grejjer. Det har jag då aldrig sett när jag kikat på något streetrace, neh... Fast & Furious wanabees kallade jag dom IAF =). Aldrig på ett streetrace har jag heller sett att dom har riktig raceoverall, nackskydd och hjälm... Hon sade ju att dom var hård med säkerheten på racen, varför var det då bara hon som hade dom skydden? Neh, det blev bara löjligt. Ända som var intressant var ju han med ormen, han hade ju schysst sätt att bli av med tjejerna (tjejen?) på morgonen ;)

Såg programmet.. ja, vad ska man säga.. Jösses!! Som någon skrev, det skadar förmodligen motorsporten när de gör sådana där repotage.

Jag läste programinfon på TVn om det, verkade inte vara värt att se. Men alltså, menade dom att alla som sysslar med RR är "Outsiders" ? :va

Var tvungen att kolla på det efter att ha läst här...och jag finner inga ord...va pinsamt :3freak Kan nästan tro att det är Shreiff John Bunnell som ligger bakom programmet. Härligt att se hur media förstorar upp allt.

Hinkas skrev:
Fan vad löjliga dom var! Hur långt var rejset i garaget? 50m? Också värsta segerpokalen och grejjer. Det har jag då aldrig sett när jag kikat på något streetrace, neh... Fast & Furious wanabees kallade jag dom IAF =). Aldrig på ett streetrace har jag heller sett att dom har riktig raceoverall, nackskydd och hjälm... Hon sade ju att dom var hård med säkerheten på racen, varför var det då bara hon som hade dom skydden? Neh, det blev bara löjligt. Ända som var intressant var ju han med ormen, han hade ju schysst sätt att bli av med tjejerna (tjejen?) på morgonen ;)
Skulle aldrig falla mig att köra ett streetrace utan skydd (har ingen bil nu längre dock..)

hela inslaget va ju så sjukt löjligt så jag knappt kunde titta.. man skämdes ju nästan över att förut själv vart engagerad i streetrace.. hon försökte ju bara att se ball ut i tv! och det gick ju jävligt bra.. :va

HAHA helt värdelöst "dom färdas i 300km/h".Dom målade upp riskerna så förbannat,dom kunde ju ha tagit reda på lite fakta...Det dummaste hon sa var ju att bilen betyder lika mycket för henne som hennes barn gör :va

300 km/h i ett garage är faktiskt inte fy skam......

Brännström skrev:
HAHA helt värdelöst "dom färdas i 300km/h".Dom målade upp riskerna så förbannat,dom kunde ju ha tagit reda på lite fakta...Det dummaste hon sa var ju att bilen betyder lika mycket för henne som hennes barn gör :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT