Såg ni Ferrarin?

sandstream skrev:
Det där måste vara en fras de får lära sig redan på dagis :rofl
SVAR:JA! Men va fan ska du säga när ni står där i balklädsel... Min fru fattar att hojen kommer efter barnen och henne=ingen plats för dans just nu.

sandstream skrev:
Det där måste vara en fras de får lära sig redan på dagis :rofl
Jaa du! Men min har fattat att hojen kommer före dansen så att säga...men efter 2 barn och fru............eeh

FJS skrev:
Jaa du! Men min har fattat att hojen kommer före dansen så att säga...men efter 2 barn och fru............eeh
Jag har också fru och två barn och de vet att de är nummer 2, 3 och 4 på listan (frun har gått från 5 till 4 eftersom jag sålde bilen nyligen) :)

C_3_photogallery_72_photos_foto_11_imagebig.jpg

C_3_photogallery_72_photos_foto_14_imagebig.jpg

C_3_photogallery_72_photos_foto_17_imagebig.jpg

:Bugar

Last edited:
sandstream skrev:
Jag har också fru och två barn och de vet att de är nummer 2, 3 och 4 på listan (frun har gått från 5 till 4 eftersom jag sålde bilen nyligen) :)

Viiiist... Ni är tuffa nu men hade era fruar läst denna tråden så hade ni vatt :brinnerup bigtime. Då hade hojen hamnat på plats ~832, strax efter inköp av ny tvättkorg som matchar duschdraperiet samt vård av de nästan döende växterna i källaren.. Erkänn!!!1 :lol :hihi

Zee skrev:
Viiiist... Ni är tuffa nu men hade era fruar läst denna tråden så hade ni vatt :brinnerup bigtime. Då hade hojen hamnat på plats ~832, strax efter inköp av ny tvättkorg som matchar duschdraperiet samt vård av de nästan döende växterna i källaren.. Erkänn!!!1 :lol :hihi
Så jävla skön kommentar...men jag är nog rätt öppen med att jag kör motorcykel mellan april och oktober( tar rätt tung börda me ungarna all ledig tid).

orig_C_0_fotogallery_1842_listaverticale_foto_0_fotoverticale.jpg

ol23.jpg

:yoparty

Last edited:
sandstream skrev:

Mogen kommentar, så du är en sån som frågar hur hojen klarade sig om frun klotar, moget!
Jag förstår att Du ironiserade, men någonstans finns den tanken i Din hjärnbark

Avanti skrev:
gott med lite motorsport i os.
Jag tyckte bilen gick så sakta och ljudet var uppmickat så jag trodde det var pålaggt ljud tills tokfan började börna :yoparty
Synd att ingen körde lite Ducati på scenen också. Förutom Ferrrarin och Duccarna så tyckte jag att invigningen var lite väl bögig med balett och sagor etc. var det bara jag, eller var det en tråkig och o-Os-aktig invigning? :va

Goose skrev:
Mogen kommentar, så du är en sån som frågar hur hojen klarade sig om frun klotar, moget!

Jaja det är klart, sår läker men hojen kostar pengar.

Förövrigt var klippet überfett :yoparty

2.4 liters V8or går inte så bra ju, bättre med 3 liters V10or som dom hade förra året. Satan vad dom små lär varva om 10orna varvade nästan 19000.

Zee skrev:
Tvärtom, jag gick in till frun i vardagsrummet och berättade direkt, hon bara suckade :hihi
Goose skrev:
Nej, jag frågar självklart först hur det gick med frun eftersom det inte skulle vara min hoj hon klotade med.

Avanti skrev:
video av hela Ferrari sekvensen:
Ferrari F1 Olympics right click, save as
:yoparty
Fy för f....n vad vackert att de hade något dylikt med i en OS-ceremoni!!
Jag satt bokstavligen och grät, så vackert.... även fjärde gången.

Sandstream, du e min idol :tummenupp

Biker66 skrev:
Sandstream, du e min idol :tummenupp

Det är väl en sak att skoja om hur man prioriterar. Men så kul är det inte att vara total fuckad i sin relation till brudar.

Välkommen på studiebesök om du tycker det är kul.

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC