Såg GR idag......

K-Micke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goldwing
....sittandes på en svart GSXR utan kåpor, intill vägrenen på E4 strax söder om Kungens Kurva. Ca 100m bakom stod en mörkblå Impreza parkerad. Nytt bus på gång? Eller drömde jag alltsammans?

hohohho haha

det heter byssan hahaha
den skulle man ha när man ser såna där klåfingriga turkar hahahahaha *hick*

Det heter busan, iallafall om den har massa cc.

Byssan heter det, och använder man, om man ser ett hjärndött moppefucko.

gladh

Spontan reflektion:

Ibland får man innerligt hoppas att sporthoj inte är ett representativt tvärsnitt av den svenska populationen. Då skulle man ge upp på det här landet.

/J

gladh skrev:
Det heter busan, iallafall om den har massa cc.

Byssan heter det, och använder man, om man ser ett hjärndött moppefucko.

gladh

Hahahaa! fy fan va bra skrivet gladh!

Du Nikel! :finger

/RuffRyder

RG500-Johannes skrev:
Spontan reflektion:

Ibland får man innerligt hoppas att sporthoj inte är ett representativt tvärsnitt av den svenska populationen. Då skulle man ge upp på det här landet.

/J

Jag är rädd för att det faktiskt är så. Dagens småglin borde lära sig hyfs och vett.

Nikel, när ska du förstå att du inte är önskad här?

RG500-Johannes skrev:
Spontan reflektion:

/J

Man kan lätt tro det Johannes eftersom tyvärr får många såna kommentarer ofta passera oemotsagt av den tysta majoriteten.

Jag har flera gånger funderat på att lämna skeppet SH... men det finns som tur är några kloka fördomsfria SMARTA människor härinne som höjer rösten. Synd bara att det inte är fler.

Det befäster bara den allmänna bilden av hojfolket som fördomsfulla 'tuffa' ointelligenta killar (oftast).

Men att ge upp landet är ingen dum idé trots allt.

Peace!
/RuffRyder

K-Micke skrev:
Äh man ska inte överge ett forum bara för att det finns enstaka &%¤#"ar.
Det vore ju att ge upp inför &%¤#&heten.

Sluta spamma tråden! :D
Det handlade ju om en möjlig sannolik GR-observation.

Vi gör bara det vi är bäst på - att gå offtopic. :D

K-Micke skrev:
Äh man ska inte överge ett forum bara för att det finns enstaka &%¤#"ar.
Det vore ju att ge upp inför &%¤#&heten.

Jag förstår att du vill uppmuntra folk att inte ta illa upp av ensataka idioter.. men faktum är att det är inte så enstaka och det blir värre med tiden. Så antingen säger SH-folket stopp klart och tydligt NU eller så kan vi andra som inte orkar med sånt skit överge det och låta det utvecklas vidare till sandlåda.

K-Micke skrev:
Sluta spamma tråden! :D
Det handlade ju om en möjlig sannolik GR-observation.

Jag förstår att det blir offtopic, men jag spammar inte. Såna fördomar SKA INTE få gå obesvarade!

Jag har hållit igen tillräckligt länge men nog är nog! När jag svarade i OT-forumet i söndags så blev mitt inlägg plus resten censurerade av swedie utan förklaring, vilket är synd. Skrev PM till swedie och bad om förklaring men har ännu inte fått svar.

Jag förstår att Swedie tog bort rasistiska kommentarer, men det var ett för bekvämt sätt att ta bort även mitt (som bara var argt och gav svar på tal).

Nu lär väl denna tråd stängas/censureras snart... jaja
Peace!
/RuffRyder

RuffRyder skrev:
Jag förstår att du vill uppmuntra folk att inte ta illa upp av ensataka idioter.. men faktum är att det är inte så enstaka och det blir värre med tiden. Så antingen säger SH-folket stopp klart och tydligt NU eller så kan vi andra som inte orkar med sånt skit överge det och låta det utvecklas vidare till sandlåda.

Jag håller helt och hållet med dig. Ut med skiten. Dags för en ordentlig städning igen kanske?

On-T: Finns verkligen ghostrider..... på riktigt :confused:

OT: "...ditt namn skola varda MOPPEFUCKO och du skall regera över världen. Förneka namnet och SH:s dagar skola varda all...."

Förresten så tror jag inte att SH är specielt representativt. Det enda som SH representerar är sporthojsintresserade mäniskor med aldeles för mycket tid över framför datorn. Men nötter skall och kommer aldrig att få stå oemotsagda. Det är dags för en lång gnällvinter med andra ord.

gladh

gladh skrev:
Men nötter skall och kommer aldrig att få stå oemotsagda. Det är dags för en lång gnällvinter med andra ord.

gladh

Bravo! :bow

Jag tänkte börja bjuda på moralkakor i vinter igen när jag får tråkigt.. Någon var på mig om dom på Åsen (kommer inte ihåg vem..)

/B

Last edited:
Jag hjälper gärna till att skälla på ynglen, unga som gamla. Ska försöka bli lite mer neutral i politiska frågor bara. :hej

Out_Spinner skrev:
Det finns idiotiska moppefjortisar och det finns original moppefuckon. Det är skillnad! :fakta

Och ofrivilliga och temporära "moppefuckon" som går å längtar efter den dagen man får börja köra hoj :rolleyes: ... ungefär som jag, hehe, moppe är två hjul o motor, men motorn är inte mkt att hurra för :fakta

"bara" 6 månader kvar nu... snart äre lätt hoj... Så kan man skriva lite mer på forumet utan att alla ska hata en för att man har moppe, men jag förstår folk, många moppedister har ett specielt betende o kör som galningar på gångvägar... och att man alltid måste avrund maxfarten uppåt, grovft dessutom?? :confused:

Så varför är jag här? Enkelt, har ett enormt MC-intresse och det finns en hel del bra trådar, utan SH hade jag troligtvis inte haft Yamaha YZF R1 - 04an som skrivbordsunderlägg! :rock :tummenupp

Nä nu får jag nite posta mer, det här kommer sluta illa...litet temporärt moppefucko som försöker prata med alla lyckliga o glada som får köra tung hoj...hopplöst... får ta o uppfinna en tidsmaskin bara... så det går ltie fortare... fast det kanske blir ltie svårt?

Det kommer att bli en het vinter

/SPAM
Den moraliska majoriteten formerar sina styrkor. Vapenskrammel hörs från deras led. Hela skaran är samlad: Ugluk, Bj.Or.n, Gladh, Goodstuff... Men vänta nu, var är Gudstuff? Ajja, han dyker upp när det hettar till.

Dags för lite vapenvård, tror jag bestämt. :D

/END SPAM

Vafansäjeru, K-Micke :eek: Berätta mer om detta märkliga sammanträffande.

Re: Det kommer att bli en het vinter

Bingo skrev:
/SPAM
Den moraliska majoriteten formerar sina styrkor. Vapenskrammel hörs från deras led. Hela skaran är samlad: Ugluk, Bj.Or.n, Gladh, Goodstuff... Men vänta nu, var är Gudstuff? Ajja, han dyker upp när det hettar till.

Dags för lite vapenvård, tror jag bestämt. :D

/END SPAM

Vafansäjeru, K-Micke :eek: Berätta mer om detta märkliga sammanträffande.

Får nog ta och polera min avatar. Bingo är alltid en farlig joker i leken :hej

gladh

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back