Såg en räser idag

swlabr

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
1984, Suzuki GSX400FWS; 1996 Honda CBR900RR Fireblade
Löjlig tråd, men jag blev så glad när jag stod vid ett ställe vid Valhallavägen i Stockholm idag kring kl 20 och plötsligt såg en röd Yamaha räsermodell svänga ut. Det är 4:e dec och fortfarande säsong!:) Vägarna är kruttorra, kör FS1:an genom stan varje dag, Suzukin går att meka med utomhus, känns j-vligt kul och inget man hade vågat hoppas på att kunna göra i december!

Upp och hoppa på era cyklar och känn en stockholmsluft blåsa i ansiktet friskare än vad man någonsin får känna den!:)
 
Appselut!

Såg en gullvinge och en FZ1 i dag.
Åker Transalp i morgon som vanligt! :tummenupp

/e
 
Jag såg en sporthoj i Jönköping för en vecka sen, vet inte om det e bra eller dåligt, (att man kan åka hoj sporthoj i december i kalla sverige) men det var kul o se i alla fall.
 
Körde hoj till jobbet idag! Det var riktigt trevligt!!!
 
Körde min gsxr senast igår. Men det var galet halkigt på kvällen. Börjar närma sig att ställa in hojen på allvar.
 
Sett en Retta på kungsholmen och en CBR i city i fredags.
Mötte dessutom någon sportis sent i torsdags i årsta (då var det dessutom halt...) :) Några våghalsar finns det än ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top