Sådan fin dag igår i Lysekil

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

Mingves

Guest
Hoppas verkligen att det var fler än jag som var i Lysekil igår. Vilket väder, solen sken verkligen och så mycket folk. Djävligt trevligt faktiskt, idag har jag snyggaste Ugglebrännan, ni vet en sådan med solglasögonringar runt ögonen....
Inser idag att båt är trevligt att ha, fan det var säkert ett 1000-tal båtar i marinan. Och alla satt o festade i båten. Fanken vad mysigt det var.
Tyvärr missade jag detdär bandet som skulle spela, hade fullt upp med ölhäv mm..

///M

Mingves skrev:
Hoppas verkligen att det var fler än jag som var i Lysekil igår. Vilket väder, solen sken verkligen och så mycket folk. Djävligt trevligt faktiskt, idag har jag snyggaste Ugglebrännan, ni vet en sådan med solglasögonringar runt ögonen....
Inser idag att båt är trevligt att ha, fan det var säkert ett 1000-tal båtar i marinan. Och alla satt o festade i båten. Fanken vad mysigt det var.
Tyvärr missade jag detdär bandet som skulle spela, hade fullt upp med ölhäv mm..

///M

:trött
interesting

Hann inte heller lyssna på något band. Kör motorcykel i stället :yoparty

Ja, jag körde hoj idag. Hoppas att fler gjorde det också, det är skönt.

Ja..det heter ju inte överflödiga diskussioner helt utan anledning..men det här var väl på gränsen till överdrift....

Jag kollade på Veidec och passade på att köpa däck för lite huliganaction med min motorcykel. Var det fler som gjorde det?

Mingves skrev:

///M

øøøøh jag var i KIEL

:tummenupp = nej nej

nu på væg hem :yoparty

Jag har legat på soffan och mått dåligt. Soffan är typ orange. Mina kalsonger är svarta, jag har en vit t-shirt. Filten jag hade på mig är mörkgrå. Min sinnesstämning är deppig. Snart ska jag flytta.

Nu var ju grejen att om ni hade varit där och sett lysekil med alla som var där...det var massor med folk. Trots att jag har bott i närheten av lysekil i 20 år och alltid varit där när det varit festligheter å har jag aldrig sett så mycket folk som igår, det var sjukt många. Gyllene tider kan jag ju tycka är lite mesiga men det verkade nästan som halva västsverige hade passat på att åka dit...så ni missade något!!!!

Måste ju varit nån mer än jag som var där???? Eller satt alla hemma och torrgasade eller nått??

jag vaknade vid 15.07 bakfull som en demon, har grillat några motardkorvar och ska snart sova.
Motardsåsen var röd och senapen var gul. Korven var korvfärgad.

Noice:

jag vaknade vid 15.07 bakfull som en demon, har grillat några motardkorvar och ska snart sova.
Motardsåsen var röd och senapen var gul. Korven var korvfärgad.

Köp en SUPERMONO RGV

Last edited:
Va oxå där å festa :fyllisar . underbart väder, fina brudar å go öl, kan det bli bättre? fast man mår ju inte så gött idag iofs :3freak

Idag sov jag middag, var det fler som gjorde det mitt på ljusa dan?

Mingves skrev:

///M
Det var grymt tryck där. Vi bodde på parkeringen bakom havsbaden. Var på havsbaden på fredagen, hotellet och GT på lördagen.

Kul bara att det tog typ 5h att åka hem. Det är 15 mil ca för oss... Var en och annan bil ute på vägarna...

Nu på morgonen ska jag äta frukost,det blir nog några skivor med bröd och lite smör på. Tror jag ska dricka lite te också. Med lite mjölk. Tycker att det är gott med mjölk. Kanske ska ha lite ost på mackan? hmm..

mr_rockster skrev:
Det var grymt tryck där. Vi bodde på parkeringen bakom havsbaden. Var på havsbaden på fredagen, hotellet och GT på lördagen.

Kul bara att det tog typ 5h att åka hem. Det är 15 mil ca för oss... Var en och annan bil ute på vägarna...
Var det ni som hade landrovern som hade fått en lapp på sig?

Mingves skrev:
Var det ni som hade landrovern som hade fått en lapp på sig?
Nix! Vi hade en stor JG:s Tradingbuss och en passat. Stod i närheten av vanen som körde musik så hela dagarna/nätterna

De som hade Vanen känner min polare, då vet jag var ni stod:) Kan tänka mig att det var fest där...

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard